Implement roaring of Lion
[xboard.git] / args.h
diff --git a/args.h b/args.h
index 76b2452..03a7f43 100644 (file)
--- a/args.h
+++ b/args.h
@@ -468,6 +468,7 @@ ArgDescriptor argDescriptors[] = {
   { "soundSeek", ArgFilename, (void *) &appData.soundSeek, TRUE, (ArgIniType) "" },
   { "soundMove", ArgFilename, (void *) &appData.soundMove, TRUE, (ArgIniType) "" },
   { "soundBell", ArgFilename, (void *) &appData.soundBell, TRUE, (ArgIniType) SOUND_BELL },
+  { "soundRoar", ArgFilename, (void *) &appData.soundRoar, TRUE, (ArgIniType) "" },
   { "soundIcsWin", ArgFilename, (void *) &appData.soundIcsWin, TRUE, (ArgIniType) "" },
   { "soundIcsLoss", ArgFilename, (void *) &appData.soundIcsLoss, TRUE, (ArgIniType) "" },
   { "soundIcsDraw", ArgFilename, (void *) &appData.soundIcsDraw, TRUE, (ArgIniType) "" },
@@ -597,6 +598,7 @@ ArgDescriptor argDescriptors[] = {
   { "useBorder", ArgBoolean, (void *) &appData.useBorder, TRUE, (ArgIniType) FALSE },
   { "ub", ArgBoolean, (void *) &appData.useBorder, FALSE, INVALID },
   { "border", ArgFilename, (void *) &appData.border, TRUE, (ArgIniType) "" },
+  { "finger", ArgFilename, (void *) &appData.finger, FALSE, (ArgIniType) "" },
 
   // [HGM] tournament options
   { "tourneyFile", ArgFilename, (void *) &appData.tourneyFile, FALSE, (ArgIniType) "" },
@@ -922,6 +924,7 @@ ParseArgs(GetFunc get, void *cl)
        char endChar = (ch && ch != '\n' && (ch = get(cl)) == '{' ? '}' : '\n');
        ExitArgError(_("Unrecognized argument %s"), argName, get != &FileGet); // [HGM] make unknown argument non-fatal
        while (ch != endChar && ch != NULLCHAR) ch = get(cl); // but skip rest of line it is on (or until closing '}' )
+       if(ch == '}') ch = get(cl);
        continue; // so that when it is in a settings file, it is the only setting that will be purged from it
       }
     } else if (ch == '@') {