Implement roaring of Lion
[xboard.git] / args.h
diff --git a/args.h b/args.h
index 8c52303..03a7f43 100644 (file)
--- a/args.h
+++ b/args.h
@@ -468,6 +468,7 @@ ArgDescriptor argDescriptors[] = {
   { "soundSeek", ArgFilename, (void *) &appData.soundSeek, TRUE, (ArgIniType) "" },
   { "soundMove", ArgFilename, (void *) &appData.soundMove, TRUE, (ArgIniType) "" },
   { "soundBell", ArgFilename, (void *) &appData.soundBell, TRUE, (ArgIniType) SOUND_BELL },
+  { "soundRoar", ArgFilename, (void *) &appData.soundRoar, TRUE, (ArgIniType) "" },
   { "soundIcsWin", ArgFilename, (void *) &appData.soundIcsWin, TRUE, (ArgIniType) "" },
   { "soundIcsLoss", ArgFilename, (void *) &appData.soundIcsLoss, TRUE, (ArgIniType) "" },
   { "soundIcsDraw", ArgFilename, (void *) &appData.soundIcsDraw, TRUE, (ArgIniType) "" },
@@ -597,6 +598,7 @@ ArgDescriptor argDescriptors[] = {
   { "useBorder", ArgBoolean, (void *) &appData.useBorder, TRUE, (ArgIniType) FALSE },
   { "ub", ArgBoolean, (void *) &appData.useBorder, FALSE, INVALID },
   { "border", ArgFilename, (void *) &appData.border, TRUE, (ArgIniType) "" },
+  { "finger", ArgFilename, (void *) &appData.finger, FALSE, (ArgIniType) "" },
 
   // [HGM] tournament options
   { "tourneyFile", ArgFilename, (void *) &appData.tourneyFile, FALSE, (ArgIniType) "" },