Don't add PV moves on board clicking in AnalyzeMode
[xboard.git] / args.h
diff --git a/args.h b/args.h
index 9184dce..4634031 100644 (file)
--- a/args.h
+++ b/args.h
@@ -196,6 +196,7 @@ ArgDescriptor argDescriptors[] = {
   { "secondDirectory", ArgFilename, (void *) &appData.secondDirectory, FALSE, (ArgIniType) SECOND_DIRECTORY },
   { "sd", ArgFilename, (void *) &appData.secondDirectory, FALSE, INVALID },
   { "variations", ArgBoolean, (void *) &appData.variations, TRUE, (ArgIniType) FALSE },
+  { "appendPV", ArgBoolean, (void *) &appData.autoExtend, TRUE, (ArgIniType) FALSE },
   { "theme", ArgString, (void *) &theme, FALSE, (ArgIniType) "" },
 
   /* some options only used by the XBoard front end, and ignored in WinBoard         */
@@ -259,6 +260,7 @@ ArgDescriptor argDescriptors[] = {
   { "seekGraph", ArgBoolean, (void *) &appData.seekGraph, TRUE, (ArgIniType) FALSE },
   { "sg", ArgTrue, (void *) &appData.seekGraph, FALSE, INVALID },
   { "autoRefresh", ArgBoolean, (void *) &appData.autoRefresh, TRUE, (ArgIniType) FALSE },
+  { "autoBox", ArgBoolean, (void *) &appData.autoBox, XBOARD, (ArgIniType) TRUE },
   { "gateway", ArgString, (void *) &appData.gateway, FALSE, (ArgIniType) "" },
   { "loadGameFile", ArgFilename, (void *) &appData.loadGameFile, FALSE, (ArgIniType) "" },
   { "lgf", ArgFilename, (void *) &appData.loadGameFile, FALSE, INVALID },