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[xboard.git] / backend.c
index e931764..313c8d2 100644 (file)
--- a/backend.c
+++ b/backend.c
@@ -5329,9 +5329,6 @@ ParsePV (char *pv, Boolean storeComments, Boolean atEnd)
     if(nr == 0 && !storeComments && *pv == '(') pv++; // first (ponder) move can be in parentheses
     lastParseAttempt = pv;
     valid = ParseOneMove(pv, endPV, &moveType, &fromX, &fromY, &toX, &toY, &promoChar);
-if(appData.debugMode){
-fprintf(debugFP,"parsePV: %d %c%c%c%c yy='%s'\nPV = '%s'\n", valid, fromX+AAA, fromY+ONE, toX+AAA, toY+ONE, yy_textstr, pv);
-}
     if(!valid && nr == 0 &&
        ParseOneMove(pv, endPV-1, &moveType, &fromX, &fromY, &toX, &toY, &promoChar)){
         nr++; moveType = Comment; // First move has been played; kludge to make sure we continue
@@ -10047,11 +10044,11 @@ NextTourneyGame (int nr, int *swapColors)
        matchGame = 1; roundNr = nr / syncInterval + 1;
     }
 
-    if(first.pr != NoProc && second.pr != NoProc) return 1; // engines already loaded
+    if(first.pr != NoProc && second.pr != NoProc || nr<0) return 1; // engines already loaded
 
     // redefine engines, engine dir, etc.
     NamesToList(firstChessProgramNames, command, mnemonic, "all"); // get mnemonics of installed engines
-    if(first.pr == NoProc || nr < 0) {
+    if(first.pr == NoProc) {
       SetPlayer(whitePlayer, appData.participants); // find white player amongst it, and parse its engine line
       InitEngine(&first, 0);  // initialize ChessProgramStates based on new settings.
     }
@@ -14204,7 +14201,7 @@ StopExaminingEvent ()
 void
 ForwardInner (int target)
 {
-    int limit;
+    int limit; int oldSeekGraphUp = seekGraphUp;
 
     if (appData.debugMode)
        fprintf(debugFP, "ForwardInner(%d), current %d, forward %d\n",
@@ -14261,7 +14258,7 @@ ForwardInner (int target)
     }
     DisplayBothClocks();
     DisplayMove(currentMove - 1);
-    DrawPosition(FALSE, boards[currentMove]);
+    DrawPosition(oldSeekGraphUp, boards[currentMove]);
     HistorySet(parseList,backwardMostMove,forwardMostMove,currentMove-1);
     if ( !matchMode && gameMode != Training) { // [HGM] PV info: routine tests if empty
        DisplayComment(currentMove - 1, commentList[currentMove]);