Updated Spanish translation
[xboard.git] / backend.c
index 5bc1eaf..5ad2562 100644 (file)
--- a/backend.c
+++ b/backend.c
@@ -13120,7 +13120,8 @@ SaveGamePGN (FILE *f)
     if (gameInfo.resultDetails != NULL &&
        gameInfo.resultDetails[0] != NULLCHAR) {
        char buf[MSG_SIZ], *p = gameInfo.resultDetails;
-       if(gameInfo.result == GameUnfinished && appData.clockMode && !appData.icsActive) // [HGM] adjourn: save clock settings
+       if(gameInfo.result == GameUnfinished && appData.clockMode &&
+          (gameMode == MachinePlaysWhite || gameMode == MachinePlaysBlack || gameMode == TwoMachinesPlay)) // [HGM] adjourn: save clock settings
            snprintf(buf, MSG_SIZ, "%s (Clocks: %ld, %ld)", p, whiteTimeRemaining/1000, blackTimeRemaining/1000), p = buf;
        fprintf(f, "{%s} %s\n\n", p, PGNResult(gameInfo.result));
     } else {
@@ -14155,7 +14156,7 @@ TwoMachinesEvent P((void))
       case MachinePlaysWhite:
       case MachinePlaysBlack:
        if (WhiteOnMove(forwardMostMove) == (gameMode == MachinePlaysWhite)) {
-           DisplayError(_("Wait until your turn,\nor select Move Now"), 0);
+           DisplayError(_("Wait until your turn,\nor select 'Move Now'."), 0);
            return;
        }
        /* fall through */
@@ -15270,7 +15271,7 @@ RetractMoveEvent ()
       case MachinePlaysWhite:
       case MachinePlaysBlack:
        if (WhiteOnMove(forwardMostMove) == (gameMode == MachinePlaysWhite)) {
-           DisplayError(_("Wait until your turn,\nor select Move Now"), 0);
+           DisplayError(_("Wait until your turn,\nor select 'Move Now'."), 0);
            return;
        }
        if (forwardMostMove < 2) return;
@@ -15368,14 +15369,14 @@ HintEvent ()
     switch (gameMode) {
       case MachinePlaysWhite:
        if (WhiteOnMove(forwardMostMove)) {
-           DisplayError(_("Wait until your turn"), 0);
+           DisplayError(_("Wait until your turn."), 0);
            return;
        }
        break;
       case BeginningOfGame:
       case MachinePlaysBlack:
        if (!WhiteOnMove(forwardMostMove)) {
-           DisplayError(_("Wait until your turn"), 0);
+           DisplayError(_("Wait until your turn."), 0);
            return;
        }
        break;
@@ -15428,14 +15429,14 @@ BookEvent ()
     switch (gameMode) {
       case MachinePlaysWhite:
        if (WhiteOnMove(forwardMostMove)) {
-           DisplayError(_("Wait until your turn"), 0);
+           DisplayError(_("Wait until your turn."), 0);
            return;
        }
        break;
       case BeginningOfGame:
       case MachinePlaysBlack:
        if (!WhiteOnMove(forwardMostMove)) {
-           DisplayError(_("Wait until your turn"), 0);
+           DisplayError(_("Wait until your turn."), 0);
            return;
        }
        break;