Remove some left-over pseudo-popup code
[xboard.git] / backend.c
index 122c8fd..bb7510f 100644 (file)
--- a/backend.c
+++ b/backend.c
@@ -6096,6 +6096,7 @@ UserMoveEvent(fromX, fromY, toX, toY, promoChar)
     FinishMove(moveType, fromX, fromY, toX, toY, promoChar);
 }
 
+#if 0
 void
 PromoDialog(int h, int w, Board board, Boolean clearBoard, char *title, int x, int y)
 {      // dummy routine to mimic with pseudo-popup what front-end should do:
@@ -6106,6 +6107,7 @@ PromoDialog(int h, int w, Board board, Boolean clearBoard, char *title, int x, i
        DisplayMessage("Click on your piece of choice", "");
        DrawPosition(TRUE, board);
 }
+#endif
 
 int hTab[(int)EmptySquare/2+1] = { 1,1,1,1,1,1,2,1,2,3,2,3,3,3,2,3,4,3,3,4,4,3,4 };
 int wTab[(int)EmptySquare/2+1] = { 1,1,2,3,4,5,3,7,4,3,5,4,4,5,7,5,4,6,6,5,5,7,6 };
@@ -6448,9 +6450,7 @@ int RightClick(ClickType action, int x, int y, int *xx, int *yy)
       xSqr = BOARD_WIDTH - 1 - xSqr;
     else
       ySqr = BOARD_HEIGHT - 1 - ySqr;
-    if(promotionChoice == 3 && action == Release
-        && promoBoard[ySqr][xSqr] != EmptySquare && (xSqr != fromX || ySqr != fromY) // not needed if separate window
-                                               ) {
+    if(promotionChoice == 3 && action == Release) {
        EditPositionMenuEvent(promoBoard[ySqr][xSqr], fromX, fromY);
        fromX = fromY = -1;
        promotionChoice = 0;