Repair exit-popup deadlock patch
[xboard.git] / backend.c
index 1c25faa..d4549bf 100644 (file)
--- a/backend.c
+++ b/backend.c
@@ -4523,7 +4523,7 @@ SendMoveToProgram(moveNum, cps)
     /*       Send 'go' if we are in a mode where machine should play. */
     if( (moveNum == 0 && setboardSpoiledMachineBlack && cps == &first) &&
         (gameMode == TwoMachinesPlay   ||
-#ifdef ZIPPY
+#if ZIPPY
          gameMode == IcsPlayingBlack     || gameMode == IcsPlayingWhite ||
 #endif
          gameMode == MachinePlaysBlack || gameMode == MachinePlaysWhite) ) {
@@ -9320,7 +9320,6 @@ GameEnds(result, resultDetails, whosays)
            endingGame = 0; /* [HGM] crash */
            return;
        } else {
-           char buf[MSG_SIZ];
            gameMode = nextGameMode;
            sprintf(buf, _("Match %s vs. %s: final score %d-%d-%d"),
                    first.tidy, second.tidy,