Extend mate test to drop games
[xboard.git] / backend.c
index 12cef35..d539198 100644 (file)
--- a/backend.c
+++ b/backend.c
@@ -6666,8 +6666,7 @@ Adjudicate(ChessProgramState *cps)
        ChessProgramState *engineOpponent = (gameMode == TwoMachinesPlay ? cps->other : (cps ? NULL : &first));
        Boolean canAdjudicate = !appData.icsActive;
 
-       // most tests only when we understand the game, i.e. legality-checking on, and (for the time being) no piece drops
-       if(gameInfo.holdingsSize == 0 || gameInfo.variant == VariantSuper || gameInfo.variant == VariantGreat) {
+       // most tests only when we understand the game, i.e. legality-checking on
            if( appData.testLegality )
            {   /* [HGM] Some more adjudications for obstinate engines */
                int nrW, nrB, bishopColor, staleW, staleB, nr[EmptySquare+1], i;
@@ -6819,7 +6818,6 @@ Adjudicate(ChessProgramState *cps)
                      }
                 } else moveCount = 6;
            }
-       }
          
        if (appData.debugMode) { int i;
            fprintf(debugFP, "repeat test fmm=%d bmm=%d ep=%d, reps=%d\n",