Fix bug in sending cores command to engine
[xboard.git] / backend.h
index d13ecfb..38515df 100644 (file)
--- a/backend.h
+++ b/backend.h
@@ -119,6 +119,7 @@ void SendMultiLineToICS P(( char *text ));
 void AnalysisPeriodicEvent P((int force));
 void SetWhiteToPlayEvent P((void));
 void SetBlackToPlayEvent P((void));
+void UploadGameEvent P((void));
 void InitBackEnd1 P((void));
 void InitBackEnd2 P((void));
 int HasPromotionChoice P((int fromX, int fromY, int toX, int toY, char *choice));
@@ -153,7 +154,7 @@ void BackwardEvent P((void));
 void ToEndEvent P((void));
 void ToStartEvent P((void));
 void ToNrEvent P((int to));
-void RevertEvent P((void));
+void RevertEvent P((Boolean annotate));
 void RetractMoveEvent P((void));
 void MoveNowEvent P((void));
 void TruncateGameEvent P((void));
@@ -170,7 +171,6 @@ void UserAdjudicationEvent P((int result));
 void StopObservingEvent P((void));
 void StopExaminingEvent P((void));
 void PonderNextMoveEvent P((int newState));
-void NewSettingeEvent P((int option, char *command, int value));
 void ShowThinkingEvent P(());
 void PeriodicUpdatesEvent P((int newState));
 void HintEvent P((void));
@@ -188,11 +188,13 @@ void DisplayBothClocks P((void));
 void EditPositionMenuEvent P((ChessSquare selection, int x, int y));
 void DropMenuEvent P((ChessSquare selection, int x, int y));
 int ParseTimeControl P((char *tc, int ti, int mps));
+void EscapeExpand(char *p, char *q);
 void ProcessICSInitScript P((FILE * f));
 void EditCommentEvent P((void));
 void ReplaceComment P((int index, char *text));
 int ReplaceTags P((char *tags, GameInfo *gi));/* returns nonzero on error */
 void AppendComment P((int index, char *text, Boolean addBraces));
+void LoadVariation P((int index, char *text));
 void ReloadCmailMsgEvent P((int unregister));
 void MailMoveEvent P((void));
 void EditTagsEvent P((void));
@@ -201,10 +203,11 @@ void ExitAnalyzeMode P((void));
 void AnalyzeModeEvent P((void));
 void AnalyzeFileEvent P((void));
 void InitPosition P((int redraw));
-void NewSettingEvent P((int option, char *command, int value));
+void NewSettingEvent P((int option, int *feature, char *command, int value));
 void DoEcho P((void));
 void DontEcho P((void));
 void TidyProgramName P((char *prog, char *host, char *buf));
+void SetGameInfo P((void));
 void AskQuestionEvent P((char *title, char *question,
                         char *replyPrefix, char *which));
 Boolean ParseOneMove P((char *move, int moveNum,