Allow engine to define its own variant names
[xboard.git] / backend.h
index edb615c..c82c989 100644 (file)
--- a/backend.h
+++ b/backend.h
@@ -241,6 +241,7 @@ int PromoScroll P((int x, int y));
 void EditBookEvent P((void));
 Boolean DisplayBook P((int moveNr));
 void SaveToBook P((char *text));
+void HoverEvent P((int hiX, int hiY, int x, int y));
 int PackGame P((Board board));
 Boolean ParseFEN P((Board board, int *blackPlaysFirst, char *fen));
 void ApplyMove P((int fromX, int fromY, int toX, int toY, int promoChar, Board board));
@@ -439,6 +440,8 @@ extern int errorExitStatus;
 extern char *recentEngines;
 extern char *comboLine;
 extern Boolean partnerUp, twoBoards;
+extern char engineVariant[];
+char *EngineDefinedVariant P((ChessProgramState *cps, int n));
 void SettingsPopUp P((ChessProgramState *cps)); // [HGM] really in front-end, but CPS not known in frontend.h
 int WaitForEngine P((ChessProgramState *cps, DelayedEventCallback x));
 void Load P((ChessProgramState *cps, int n));