Use -keepAlive option to determine connection health
[xboard.git] / backend.h
index 0d6b3a4..cddf34b 100644 (file)
--- a/backend.h
+++ b/backend.h
@@ -203,6 +203,7 @@ char *VariantName P((VariantClass v));
 VariantClass StringToVariant P((char *e));
 double u64ToDouble P((u64 value));
 void OutputChatMessage P((int partner, char *mess));
+void EditPositionDone P((Boolean fakeRights));
 
 
 char *StrStr P((char *string, char *match));
@@ -259,6 +260,9 @@ char * GameListLineFull P(( int, GameInfo *));
 extern char* StripHighlight P((char *));  /* returns static data */
 extern char* StripHighlightAndTitle P((char *));  /* returns static data */
 extern void ics_update_width P((int new_width));
+extern Boolean set_cont_sequence P((char *new_seq));
+extern int wrap P((char *dest, char *src, int count, int width, int *lp));
+
 typedef enum { CheckBox, ComboBox, TextBox, Button, Spin, ResetButton,
                   SaveButton, FileName, PathName, Slider, Message } Control;
 
@@ -321,7 +325,7 @@ typedef struct _CPS {
     int hasOwnBookUCI;   /* [AS] 0=use GUI or Polyglot book, 1=has own book */
 
     /* [HGM] time odds */
-    int timeOdds;   /* factor through which we divide time for this engine  */
+    float timeOdds; /* factor through which we divide time for this engine  */
     int debug;      /* [HGM] ignore engine debug lines starting with '#'    */
     int maxNrOfSessions; /* [HGM] secondary TC: max args in 'level' command */
     int accumulateTC; /* [HGM] secondary TC: how to handle extra sessions   */