Add -onlyOwnGames option
[xboard.git] / common.h
index 71f6c49..4df1a46 100644 (file)
--- a/common.h
+++ b/common.h
@@ -5,7 +5,7 @@
  * Massachusetts.
  *
  * Enhancements Copyright 1992-2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006,
- * 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012 Free Software Foundation, Inc.
+ * 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013 Free Software Foundation, Inc.
  *
  * Enhancements Copyright 2005 Alessandro Scotti
  *
@@ -423,7 +423,9 @@ typedef struct {
     Boolean firstPlaysBlack;
     Boolean noChessProgram;
     char *host[ENGINES];
+    char *themeNames;
     char *pieceDirectory;
+    char *border;
     char *soundDirectory;
     char *remoteShell;
     char *remoteUser;
@@ -431,6 +433,7 @@ typedef struct {
     char *timeControl;
     Boolean trueColors;
     Boolean icsActive;
+    Boolean autoBox;
     char *icsHost;
     char *icsPort;
     char *icsCommPort;  /* if set, use serial port instead of tcp host/port */
@@ -446,6 +449,7 @@ typedef struct {
     int loadGameIndex;      /* game # within file */
     char *saveGameFile;
     Boolean autoSaveGames;
+    Boolean onlyOwn;        /* [HGM] suppress auto-saving of observed games */
     char *loadPositionFile;
     int loadPositionIndex;  /* position # within file */
     char *savePositionFile;
@@ -481,6 +485,7 @@ typedef struct {
     Boolean ponderNextMove;
     Boolean periodicUpdates;
     Boolean autoObserve;
+    Boolean autoCreateLogon;
     Boolean autoComment;
     Boolean getMoveList;
     Boolean testLegality;
@@ -549,6 +554,7 @@ typedef struct {
     Boolean showButtonBar;
     Boolean icsEngineAnalyze;
     Boolean variations;         /* [HGM] enable variation-tree walking */
+    Boolean autoExtend;         /* [HGM] enable playing move(s) of right-clicked PV in analysis mode */
 
     /* [AS] New properties (down to the "ZIPPY" part) */
     Boolean scoreIsAbsolute[ENGINES];  /* If true, engine score is always from white side */
@@ -556,6 +562,7 @@ typedef struct {
     Boolean hideThinkingFromHuman; /* If true, program thinking is generated but not displayed in human/computer matches */
     Boolean useBitmaps;
     Boolean useFont;
+    Boolean useBorder;
     char * liteBackTextureFile; /* Name of texture bitmap for lite squares */
     char * darkBackTextureFile; /* Name of texture bitmap for dark squares */
     int liteBackTextureMode;
@@ -838,4 +845,3 @@ void DisplayError P((String message, int error));
 #define secondOptions     engOptions[1]
 
 #endif
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