Build in limited EPD capability for engine fingerprintig
[xboard.git] / common.h
index 984efe0..d56dbf9 100644 (file)
--- a/common.h
+++ b/common.h
@@ -338,6 +338,7 @@ typedef enum {
     VariantGreat,
     VariantTwilight,
     VariantMakruk,
+    VariantASEAN,
     VariantSChess,
     VariantGrand,
     VariantSpartan,
@@ -384,6 +385,7 @@ typedef enum {
   "great",\
   "twilight",\
   "makruk",\
+  "asean",\
   "seirawan",\
   "grand",\
   "spartan",\
@@ -449,6 +451,7 @@ typedef struct {
     int loadGameIndex;      /* game # within file */
     char *saveGameFile;
     Boolean autoSaveGames;
+    Boolean onlyOwn;        /* [HGM] suppress auto-saving of observed games */
     char *loadPositionFile;
     int loadPositionIndex;  /* position # within file */
     char *savePositionFile;
@@ -553,6 +556,7 @@ typedef struct {
     Boolean showButtonBar;
     Boolean icsEngineAnalyze;
     Boolean variations;         /* [HGM] enable variation-tree walking */
+    Boolean autoExtend;         /* [HGM] enable playing move(s) of right-clicked PV in analysis mode */
 
     /* [AS] New properties (down to the "ZIPPY" part) */
     Boolean scoreIsAbsolute[ENGINES];  /* If true, engine score is always from white side */
@@ -653,6 +657,7 @@ typedef struct {
 
     char *serverFileName;
     char *serverMovesName;
+    char *finger;
     Boolean suppressLoadMoves;
     int serverPause;
     int timeOdds[ENGINES];