Implement hover command
[xboard.git] / dialogs.c
index acc75bf..a7d30f6 100644 (file)
--- a/dialogs.c
+++ b/dialogs.c
@@ -1028,7 +1028,7 @@ static char *tagsText;
 static int
 NewTagsCallback (int n)
 {
-    ReplaceTags(tagsText, &gameInfo);
+    if(!bookUp) ReplaceTags(tagsText, &gameInfo);
     return 1;
 }
 
@@ -1043,7 +1043,7 @@ static void
 changeTags (int n)
 {
     GenericReadout(tagsOptions, 1);
-    if(bookUp) SaveToBook(tagsText); else
+    if(bookUp) SaveToBook(tagsText), DisplayBook(currentMove); else
     ReplaceTags(tagsText, &gameInfo);
 }
 
@@ -2144,6 +2144,7 @@ Exp (int n, int x, int y)
        if(SeekGraphClick(Press, x, y, 1)) return NULL;
        if(but1 && !PromoScroll(x, y)) DragPieceMove(x, y);
        if(but3) MovePV(x, y, lineGap + BOARD_HEIGHT * (squareSize + lineGap));
+       if(appData.highlightDragging) HoverEvent(hi2X, hi2Y, x, y);
        return NULL;
     }
     if(n != 10 && PopDown(PromoDlg)) fromX = fromY = -1; // user starts fiddling with board when promotion dialog is up