Ignore Continue Later when match already in progress
[xboard.git] / dialogs.c
index 86ea1d3..cb9b298 100644 (file)
--- a/dialogs.c
+++ b/dialogs.c
@@ -1,7 +1,7 @@
 /*
  * dialogs.c -- platform-independent code for dialogs of XBoard
  *
- * Copyright 2000, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 Free Software Foundation, Inc.
+ * Copyright 2000, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015 Free Software Foundation, Inc.
  * ------------------------------------------------------------------------
  *
  * GNU XBoard is free software: you can redistribute it and/or modify
@@ -331,8 +331,10 @@ UpgradeParticipant ()
 static void
 PseudoOK ()
 {
+    if(matchMode) return;
     GenericReadout(matchOptions, -2); // read all, but suppress calling of MatchOK
     ASSIGN(appData.participants, engineName);
+    ASSIGN(appData.tourneyFile, tfName);
     PopDown(MasterDlg); // early popdown to prevent FreezeUI called through MatchEvent from causing XtGrab warning
 }
 
@@ -1771,7 +1773,7 @@ PromotionPopUp (char choice)
 { // choice depends on variant: prepare dialog acordingly
   count = 8;
   SetPromo(_("Cancel"), --count, -1); // Beware: GenericPopUp cannot handle user buttons named "cancel" (lowe case)!
-  if(choice != '+') {
+  if(choice != '+' && !IS_SHOGI(gameInfo.variant)) {
     if (!appData.testLegality || gameInfo.variant == VariantSuicide ||
         gameInfo.variant == VariantSpartan && !WhiteOnMove(currentMove) ||
         gameInfo.variant == VariantGiveaway) {