Add game-list callbacks
[xboard.git] / dialogs.h
index 09d66a5..d77708b 100644 (file)
--- a/dialogs.h
+++ b/dialogs.h
@@ -95,8 +95,6 @@
 #define W_MENUB 26
 #define W_DROP  27  // drop (popup) menu
  
-
-
 typedef enum {  // identifier of dialogs done by GenericPopup
 TransientDlg=0, // transient: grabs mouse events and is destroyed at pop-down (so other dialog can use this ID next time)
 CommentDlg, TagsDlg, TextMenuDlg, InputBoxDlg, ChatDlg, DummyDlg, HistoryDlg, // persistent: no grab and reused
@@ -112,6 +110,7 @@ BrowserDlg,
 NrOfDialogs     // dummy for total
 } DialogClass;
 
+typedef int MemoCallback (Option *opt, int n, int x, int y, char *text, int index);
 typedef Option *PointerCallback(int n, int x, int y);
 typedef void ListBoxCallback(int n, int selected);
 typedef void ButtonCallback(int n);
@@ -138,6 +137,7 @@ int GenericReadout P((Option *currentOption, int selected));
 int PopDown P((DialogClass n));
 void MarkMenu P((char *item, int dlgNr));
 int AppendText P((Option *opt, char *s));
+void HighlightText P((Option *opt, int from, int to, Boolean highlight));
 void SetColor P((char *colorName, Option *box));
 //void ColorChanged P((Widget w, XtPointer data, XEvent *event, Boolean *b));
 void SetInsertPos P((Option *opt, int pos));
@@ -158,7 +158,7 @@ void UnCaret P((void));
 void SetIconName P((DialogClass dlg, char *name));
 int  ReadScroll P((Option *opt, float *top, float *bottom));
 void SetScroll P((Option *opt, float f));
-void AddHandler  P((Option *opt, int nr));
+void AddHandler  P((Option *opt, DialogClass dlg, int nr));
 void SendText P((int n));
 void DisplayLogos P((Option *left, Option *right));
 void Browse P((DialogClass dlg, char *label, char *proposed, char *ext,