Animate piece explosions in drag-drop moves and in XB
[xboard.git] / frontend.h
index 63b1080..8e57e58 100644 (file)
@@ -160,6 +160,7 @@ void CmailSigHandlerCallBack P((InputSourceRef isr, VOIDSTAR closure,
                                char *buf, int count, int error));
 
 extern ProcRef cmailPR;
+extern int shiftKey;
 
 /* in xgamelist.c or winboard.c */
 void GLT_ClearList();
@@ -190,6 +191,7 @@ void ClearHighlights P((void));
 void SetPremoveHighlights P((int fromX, int fromY, int toX, int toY));
 void ClearPremoveHighlights P((void));
 
+void AnimateAtomicCapture P((Board board, int fromX, int fromY, int toX, int toY));
 void ShutDownFrontEnd P((void));
 void BoardToTop P((void));
 void AnimateMove P((Board board, int fromX, int fromY, int toX, int toY));
@@ -223,6 +225,9 @@ void EvalGraphPopUp P((void));
 void EvalGraphPopDown P((void));
 Boolean EvalGraphIsUp P((void));
 int  EvalGraphDialogExists P((void));
+
+/* these are in xhistory.c  */
 Boolean MoveHistoryIsUp P((void));
+void HistoryPopUp P((void));
 
 #endif