added configure summary to configure output, also cleaned up configure.ac a bit
[xboard.git] / gamelist.c
index 2be1fe8..a0978a0 100644 (file)
@@ -1,25 +1,27 @@
 /*
  * gamelist.c -- Functions to manage a gamelist
- * XBoard $Id: gamelist.c,v 2.1 2003/10/27 19:21:00 mann Exp $
  *
- * Copyright 1995 Free Software Foundation, Inc.
+ * Copyright 1995,2009 Free Software Foundation, Inc.
+ *
+ * Enhancements Copyright 2005 Alessandro Scotti
  *
  * ------------------------------------------------------------------------
- * This program is free software; you can redistribute it and/or modify
+ *
+ * GNU XBoard is free software: you can redistribute it and/or modify
  * it under the terms of the GNU General Public License as published by
- * the Free Software Foundation; either version 2 of the License, or
- * (at your option) any later version.
+ * the Free Software Foundation, either version 3 of the License, or (at
+ * your option) any later version.
  *
- * This program is distributed in the hope that it will be useful,
- * but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of
- * MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE.  See the
- * GNU General Public License for more details.
+ * GNU XBoard is distributed in the hope that it will be useful, but
+ * WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of
+ * MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE. See the GNU
+ * General Public License for more details.
  *
  * You should have received a copy of the GNU General Public License
- * along with this program; if not, write to the Free Software
- * Foundation, Inc., 59 Temple Place, Suite 330, Boston, MA 02111 USA.
- * ------------------------------------------------------------------------
- */
+ * along with this program. If not, see http://www.gnu.org/licenses/.  
+ *
+ *------------------------------------------------------------------------
+ ** See the file ChangeLog for a revision history.  */
 
 #include "config.h"
 
@@ -330,7 +332,7 @@ char * GameListLine( int number, GameInfo * gameInfo )
     char buffer[1024];
     char * buf = buffer;
     char * glt = appData.gameListTags;
-
+    
     buf += sprintf( buffer, "%d.", number );
 
     while( *glt != '\0' ) {
@@ -408,7 +410,7 @@ char * GameListLineFull( int number, GameInfo * gameInfo )
     char * round = gameInfo->round ? gameInfo->round : "?";
     char * date = gameInfo->date ? gameInfo->date : "?";
     char * oob = gameInfo->outOfBook ? gameInfo->outOfBook : "";
-
+    
     int len = 64 + strlen(event) + strlen(site) + strlen(white) + strlen(black) + strlen(date) + strlen(oob);
 
     char *ret = (char *) malloc(len);