Make UpdateClocks and input-polling dspwrappers-based too.
[gnushogi.git] / gnushogi / cursesdsp.h
index 8bea2bf..0c0ade1 100644 (file)
@@ -54,6 +54,7 @@ void Curses_GiveHint(void);
 void Curses_Initialize(void);
 void Curses_ShowNodeCnt(long NodeCnt);
 void Curses_OutputMove(void);
+void Curses_PollForInput(void);
 void Curses_SearchStartStuff(short side);
 void Curses_SelectLevel(char *sx);
 void Curses_SetContempt(void);
@@ -62,8 +63,8 @@ void Curses_ShowDepth(char ch);
 void Curses_ShowGameType(void);
 void Curses_ShowLine(unsigned short *bstline);
 void Curses_ShowMessage(char *s);
-void Curses_AlwaysShowMessage(const char *format, ...);
-void Curses_Printf(const char *format, ...);
+void Curses_AlwaysShowMessage(const char *format, va_list ap);
+void Curses_Printf(const char *format, va_list ap);
 void Curses_doRequestInputString(const char* fmt, char* buffer);
 int  Curses_GetString(char* sx);
 void Curses_SetupBoard(void);
@@ -76,6 +77,7 @@ void Curses_ShowResults(short score, unsigned short *bstline, char ch);
 void Curses_ShowSidetoMove(void);
 void Curses_ShowStage(void);
 void Curses_TerminateSearch(int sig);
+void Curses_UpdateClocks(void);
 void Curses_UpdateDisplay(short f, short t, short redraw, short isspec);
 void Curses_help(void);