Convert more stuff from #ifdef to dspwrappers: AlwaysShowMessage.
[gnushogi.git] / gnushogi / cursesdsp.h
index 8ad5554..4f9fd68 100644 (file)
@@ -49,6 +49,7 @@ void Curses_EditBoard(void);
 void Curses_ExitShogi(void);
 void Curses_GiveHint(void);
 void Curses_Initialize(void);
+void Curses_ShowNodeCnt(long NodeCnt);
 void Curses_OutputMove(void);
 void Curses_SearchStartStuff(short side);
 void Curses_SelectLevel(char *sx);
@@ -58,6 +59,7 @@ void Curses_ShowDepth(char ch);
 void Curses_ShowGameType(void);
 void Curses_ShowLine(unsigned short *bstline);
 void Curses_ShowMessage(char *s);
+void Curses_AlwaysShowMessage(const char *format, ...);
 void Curses_Printf(const char *format, ...);
 void Curses_doRequestInputString(const char* fmt, char* buffer);
 void Curses_ShowPatternCount(short side, short n);
@@ -78,7 +80,6 @@ void ClearEoln(void);
 void ClearMessage(void);
 void DrawPiece(short sq);
 void ShowHeader(void);
-void ShowNodeCnt(long NodeCnt);
 void ShowPlayers(void);
 void ShowPrompt(void);
 void ShowScore(short score);