Grayout Machine Match menu when aborting match
[xboard.git] / gtk / xboard.c
index e3d32d0..7922133 100644 (file)
@@ -5,7 +5,7 @@
  * Massachusetts.
  *
  * Enhancements Copyright 1992-2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006,
- * 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 Free Software Foundation, Inc.
+ * 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015 Free Software Foundation, Inc.
  *
  * The following terms apply to Digital Equipment Corporation's copyright
  * interest in XBoard:
@@ -168,7 +168,7 @@ extern char *getenv();
 #include "draw.h"
 
 #ifdef OSXAPP
-#  include <gtkmacintegration/gtkosxapplication.h>
+#  include <gtkmacintegration-gtk2/gtkosxapplication.h>
    // prevent pathname of positional file argument provided by OS X being be mistaken for option name
    // (price is that we won't recognize Windows option format anymore).
 #  define SLASH '-'
@@ -1799,8 +1799,9 @@ ModeHighlight ()
     if (wname != NULL) {
        MarkMenuItem(wname, True);
     }
-    oldmode = gameMode;
+    if(oldMode == TwoMachinesPlay) EnableNamedMenuItem("Mode.MachineMatch", True);
     MarkMenuItem("Mode.MachineMatch", matchMode && matchGame < appData.matchGames);
+    oldmode = gameMode;
 
     /* Maybe all the enables should be handled here, not just this one */
     EnableNamedMenuItem("Mode.Training", gameMode == Training || gameMode == PlayFromGameFile);