Look for logo in engine dir first (GTK)
[xboard.git] / gtk / xoptions.c
index e144e3d..5df840b 100644 (file)
@@ -138,16 +138,6 @@ static Arg formArgs[] = {
 };
 #endif
 
-void
-MarkMenuItem (char *menuRef, int state)
-{
-    MenuItem *item = MenuNameToItem(menuRef);
-
-    if(item && item->handle) {
-        ((GtkCheckMenuItem *) (item->handle))->active = state;
-    }
-}
-
 void GetWidgetTextGTK(GtkWidget *w, char **buf)
 {
     GtkTextIter start;
@@ -263,7 +253,8 @@ int
 SetWidgetFont (GtkWidget *w, char *s)
 {
     PangoFontDescription *pfd;
-    if (!s || !*s || *s == '#') return 0; // no spec, empty spec or spec of color: fail
+    if (!s || *s == '#') return 0; // no spec, or spec of color: fail
+    if(!*(char**)s) return 1;      // empty spec: do nothing, but succeed
     pfd = pango_font_description_from_string(*(char**)s);
     gtk_widget_modify_font(w, pfd);
     return 1;
@@ -713,6 +704,7 @@ AddHandler (Option *opt, DialogClass dlg, int nr)
        g_signal_connect(opt->handle, "key-press-event", G_CALLBACK (TypeInProc), (gpointer) (dlg<<16 | (opt - dialogOptions[dlg])));
        break;
       case 5: // game list
+printf("use %s\n", appData.gameListFont);
         SetWidgetFont(opt->handle, (char*) &appData.gameListFont);
        g_signal_connect(opt->handle, "button-press-event", G_CALLBACK (GameListEvent), (gpointer) 0 );
       case 4: // game-list filter