updated for release 4.4.3
[xboard.git] / manual / html_node / File-Menu.html
index 56b5821..41b9e9c 100644 (file)
@@ -3,7 +3,7 @@
 <title>File Menu - XBoard</title>
 <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html">
 <meta name="description" content="XBoard">
-<meta name="generator" content="makeinfo 4.12">
+<meta name="generator" content="makeinfo 4.13">
 <link title="Top" rel="start" href="index.html#Top">
 <link rel="up" href="Menus.html#Menus" title="Menus">
 <link rel="next" href="Mode-Menu.html#Mode-Menu" title="Mode Menu">
@@ -23,8 +23,8 @@
 </head>
 <body>
 <div class="node">
-<p>
 <a name="File-Menu"></a>
+<p>
 Next:&nbsp;<a rel="next" accesskey="n" href="Mode-Menu.html#Mode-Menu">Mode Menu</a>,
 Up:&nbsp;<a rel="up" accesskey="u" href="Menus.html#Menus">Menus</a>
 <hr>
@@ -57,6 +57,7 @@ and XBoard adapts automatically.) If you play with an engine, the engine must
 be able to play the selected variant, or the command will be ignored. 
 XBoard supports all major variants, such as xiangqi, shogi, chess, chess960,
 Capablanca Chess, shatranj, crazyhouse, bughouse. 
+(But not every board size has built-in bitmaps for un-orthodox pieces!) 
 <br><dt>Load Game<dd><a name="index-Load-Game_002c-Menu-Item-9"></a>Plays a game from a record file. The <kbd>g</kbd> key is a keyboard equivalent. 
 A pop-up dialog prompts you for the file name. If the file contains more
 than one game, a second pop-up dialog