Implement book-creation functions
[xboard.git] / menus.c
diff --git a/menus.c b/menus.c
index df0b733..d38eeaf 100644 (file)
--- a/menus.c
+++ b/menus.c
@@ -567,6 +567,12 @@ HideThinkingProc ()
   MARK_MENU_ITEM("Options.HideThinking", appData.hideThinkingFromHuman);
 }
 
+void
+CreateBookDelayed ()
+{
+  ScheduleDelayedEvent(CreateBookEvent, 50);
+}
+
 /*
  *  Menu definition tables
  */
@@ -587,6 +593,7 @@ MenuItem fileMenu[] = {
 //    {N_("Reload Same Position"), "Reload Same Position", ReloadPositionProc},
     {N_("Save Game       Ctrl+S"),        "SaveGame", SaveGameProc},
     {N_("Save Position    Ctrl+Shift+S"), "SavePosition", SavePositionProc},
+    {N_("Save Games as Book"), "CreateBook", CreateBookDelayed},
     {"----", NULL, NothingProc},
     {N_("Mail Move"),            "MailMove", MailMoveEvent},
     {N_("Reload CMail Message"), "ReloadCMailMessage", ReloadCmailMsgProc},
@@ -848,7 +855,7 @@ Enables icsEnables[] = {
     { "Mode.AnalyzeFile", False },
     { "Mode.TwoMachines", False },
     { "Mode.MachineMatch", False },
-#ifndef ZIPPY
+#if !ZIPPY
     { "Engine.Hint", False },
     { "Engine.Book", False },
     { "Engine.MoveNow", False },