Move MarkMenuItem to xoptions.c
[xboard.git] / menus.h
diff --git a/menus.h b/menus.h
index fc3d8a3..262a374 100644 (file)
--- a/menus.h
+++ b/menus.h
@@ -52,6 +52,7 @@
 
 
 typedef void MenuProc P((void));
+typedef int (*FileProc) P((FILE *f, int n, char *title));
 
 typedef struct {
     String string;
@@ -73,6 +74,9 @@ typedef struct {
 
 extern Menu menuBar[];
 
+void MarkMenuItem P((char *menuRef, int state));
+void ErrorPopUp P((char *title, char *text, int modal));
+void AppendEnginesToMenu P((char *list));
 void LoadGameProc P((void));
 void LoadNextGameProc P((void));
 void LoadPrevGameProc P((void));
@@ -96,6 +100,7 @@ void MatchProc P((void));
 void MatchOptionsProc P((void));
 void EditCommentProc P((void));
 void IcsInputBoxProc P((void));
+void ChatProc P((void));
 void AdjuWhiteProc P((void));
 void AdjuBlackProc P((void));
 void AdjuDrawProc P((void));
@@ -143,7 +148,8 @@ void TimeControlProc P((void));
 void OptionsProc P((void));
 void NewVariantProc P((void));
 void IcsTextProc P((void));
-void LoadEngineProc P((void));
+void LoadEngine1Proc P((void));
+void LoadEngine2Proc P((void));
 void FirstSettingsProc P((void));
 void SecondSettingsProc P((void));
 void GameListOptionsProc P((void));
@@ -152,6 +158,7 @@ void SoundOptionsProc P((void));
 void BoardOptionsProc P((void));
 void LoadOptionsProc P((void));
 void SaveOptionsProc P((void));
+void SaveSettings P((char *));
 void EditBookProc P((void));
 void InitMenuMarkers P((void));
 void ShowGameListProc P((void)); // in ngamelist.c
@@ -162,15 +169,17 @@ void ShowGameListProc P((void)); // in ngamelist.c
 void EngineOutputProc P((void));
 void EvalGraphProc P((void));
 
-void CreateMainMenus P((Menu *mb));
-void AppendMenuItem P((char *text, char *name, MenuProc *action));
-void CreateMenuButton P((char *name, Menu *mb));
+int SaveGameListAsText P((FILE *f));
+void FileNamePopUp P((char *label, char *def, char *filter,
+                     FileProc proc, char *openMode));
+
+void AppendMenuItem P((char *text, int n));
 MenuItem *MenuNameToItem P((char *menuName));
 void SetMenuEnables P((Enables *enab));
 void EnableButtonBar P((int state));
 char *ModeToWidgetName P((GameMode mode));
-int LoadGamePopUp P((FILE *f, int gameNumber, char *title));
 void CreateAnimVars P((void));
+void CopySomething P((char *s));
 
 
 extern char  *gameCopyFilename, *gamePasteFilename;