Append recent engines to engine menu
[xboard.git] / menus.h
diff --git a/menus.h b/menus.h
index ddf942e..7731256 100644 (file)
--- a/menus.h
+++ b/menus.h
 
 
 typedef void MenuProc P((void));
+typedef int (*FileProc) P((FILE *f, int n, char *title));
 
 typedef struct {
-    String string;
-    String ref;
+    char *string;
+    char *ref;
     MenuProc *proc;
     void *handle;
 } MenuItem;
 
 typedef struct {
-    String name;
-    String ref;
+    char *name;
+    char *ref;
     MenuItem *mi;
 } Menu;
 
@@ -73,6 +74,7 @@ typedef struct {
 
 extern Menu menuBar[];
 
+void MarkMenuItem P((char *menuRef, int state));
 void ErrorPopUp P((char *title, char *text, int modal));
 void AppendEnginesToMenu P((char *list));
 void LoadGameProc P((void));
@@ -96,8 +98,10 @@ void AnalyzeModeProc P((void));
 void AnalyzeFileProc P((void));
 void MatchProc P((void));
 void MatchOptionsProc P((void));
+void EditTagsProc P((void));
 void EditCommentProc P((void));
 void IcsInputBoxProc P((void));
+void ChatProc P((void));
 void AdjuWhiteProc P((void));
 void AdjuBlackProc P((void));
 void AdjuDrawProc P((void));
@@ -167,6 +171,8 @@ void EngineOutputProc P((void));
 void EvalGraphProc P((void));
 
 int SaveGameListAsText P((FILE *f));
+void FileNamePopUp P((char *label, char *def, char *filter,
+                     FileProc proc, char *openMode));
 
 void AppendMenuItem P((char *text, int n));
 MenuItem *MenuNameToItem P((char *menuName));
@@ -180,8 +186,12 @@ void CopySomething P((char *s));
 extern char  *gameCopyFilename, *gamePasteFilename;
 extern Boolean saveSettingsOnExit;
 extern char *settingsFileName;
+extern int firstEngineItem;
+
 
 
+#define CHECK (void *) 1
+#define RADIO (void *) 2
 
 #define OPTIONSDIALOG
 #define INFOFILE     "xboard.info"