typedef void MenuProc P((void));
+typedef int (*FileProc) P((FILE *f, int n, char *title));
typedef struct {
- String string;
- String ref;
+ char *string;
+ char *ref;
MenuProc *proc;
void *handle;
} MenuItem;
typedef struct {
- String name;
- String ref;
+ char *name;
+ char *ref;
MenuItem *mi;
} Menu;
extern Menu menuBar[];
+void MarkMenuItem P((char *menuRef, int state));
void ErrorPopUp P((char *title, char *text, int modal));
void AppendEnginesToMenu P((char *list));
void LoadGameProc P((void));
void AnalyzeFileProc P((void));
void MatchProc P((void));
void MatchOptionsProc P((void));
+void EditTagsProc P((void));
void EditCommentProc P((void));
void IcsInputBoxProc P((void));
+void ChatProc P((void));
void AdjuWhiteProc P((void));
void AdjuBlackProc P((void));
void AdjuDrawProc P((void));
void EditBookProc P((void));
void InitMenuMarkers P((void));
void ShowGameListProc P((void)); // in ngamelist.c
+void HistoryShowProc P((void)); // in nhistory.c
// must be moved to xengineoutput.h
void EvalGraphProc P((void));
int SaveGameListAsText P((FILE *f));
+void FileNamePopUp P((char *label, char *def, char *filter,
+ FileProc proc, char *openMode));
void AppendMenuItem P((char *text, int n));
MenuItem *MenuNameToItem P((char *menuName));
extern char *gameCopyFilename, *gamePasteFilename;
extern Boolean saveSettingsOnExit;
extern char *settingsFileName;
+extern int firstEngineItem;
+
+#define CHECK (void *) 1
+#define RADIO (void *) 2
#define OPTIONSDIALOG
#define INFOFILE "xboard.info"