allowe parsing / disambiguation of SAN moves like Xe4 in certain situations
[xboard.git] / winboard / wgamelist.c
index 3c13ae6..2fa1533 100644 (file)
@@ -1,9 +1,10 @@
 /*\r
  * wgamelist.c -- Game list window for WinBoard\r
- * $Id: wgamelist.c,v 2.1 2003/10/27 19:21:02 mann Exp $\r
  *\r
  * Copyright 1995,2009 Free Software Foundation, Inc.\r
  *\r
+ * Enhancements Copyright 2005 Alessandro Scotti\r
+ *\r
  * ------------------------------------------------------------------------\r
  *\r
  * GNU XBoard is free software: you can redistribute it and/or modify\r
@@ -41,6 +42,8 @@
 #include "wsnap.h"\r
 #include "wgamelist.h"\r
 \r
+extern BoardSize boardSize;\r
+\r
 /* Module globals */\r
 HWND gameListDialog = NULL;\r
 BOOLEAN gameListUp = FALSE;\r
@@ -224,6 +227,9 @@ GameListDialog(HWND hDlg, UINT message,     WPARAM wParam, LPARAM lParam)
     /* Initialize the dialog items */\r
     hwndText = GetDlgItem(hDlg, OPT_TagsText);\r
 \r
+    /* Set font */\r
+    SendDlgItemMessage( hDlg, OPT_GameListText, WM_SETFONT, (WPARAM)font[boardSize][MOVEHISTORY_FONT]->hf, MAKELPARAM(TRUE, 0 ));\r
+\r
     count = GameListToListBox( hDlg, gameListDialog ? TRUE : FALSE, NULL, &stats );\r
 \r
     SendDlgItemMessage( hDlg, IDC_GameListFilter, WM_SETTEXT, 0, (LPARAM) "" );\r