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[xboard.git] / winboard / wgamelist.c
index 26c843b..50d2978 100644 (file)
@@ -1,7 +1,7 @@
 /*\r
  * wgamelist.c -- Game list window for WinBoard\r
  *\r
- * Copyright 1995,2009 Free Software Foundation, Inc.\r
+ * Copyright 1995, 2009, 2010 Free Software Foundation, Inc.\r
  *\r
  * Enhancements Copyright 2005 Alessandro Scotti\r
  *\r
 #include <dlgs.h>\r
 \r
 #include "common.h"\r
-#include "winboard.h"\r
 #include "frontend.h"\r
 #include "backend.h"\r
+#include "winboard.h"\r
 \r
 #include "wsnap.h"\r
-#include "wgamelist.h"\r
-\r
-extern BoardSize boardSize;\r
 \r
 /* Module globals */\r
-HWND gameListDialog = NULL;\r
-BOOLEAN gameListUp = FALSE;\r
-FILE* gameFile;\r
-char* gameFileName = NULL;\r
-\r
-/* Imports from winboard.c */\r
-extern HINSTANCE hInst;\r
-extern HWND hwndMain;\r
-extern WindowPlacement wpGameList;\r
+static BOOLEAN gameListUp = FALSE;\r
+static FILE* gameFile;\r
+static char* gameFileName = NULL;\r
 \r
 struct GameListStats\r
 {\r
@@ -63,62 +54,6 @@ struct GameListStats
     int unfinished;\r
 };\r
 \r
-/* [AS] Wildcard pattern matching */\r
-static BOOL HasPattern( const char * text, const char * pattern )\r
-{\r
-    while( *pattern != '\0' ) {\r
-        if( *pattern == '*' ) {\r
-            while( *pattern == '*' ) {\r
-                pattern++;\r
-            }\r
-\r
-            if( *pattern == '\0' ) {\r
-                return TRUE;\r
-            }\r
-\r
-            while( *text != '\0' ) {\r
-                if( HasPattern( text, pattern ) ) {\r
-                    return TRUE;\r
-                }\r
-                text++;\r
-            }\r
-        }\r
-        else if( (*pattern == *text) || ((*pattern == '?') && (*text != '\0')) ) {\r
-            pattern++;\r
-            text++;\r
-            continue;\r
-        }\r
-\r
-        return FALSE;\r
-    }\r
-\r
-    return TRUE;\r
-}\r
-\r
-static BOOL SearchPattern( const char * text, const char * pattern )\r
-{\r
-    BOOL result = TRUE;\r
-\r
-    if( pattern != NULL && *pattern != '\0' ) {\r
-        if( *pattern == '*' ) {\r
-            result = HasPattern( text, pattern );\r
-        }\r
-        else {\r
-            result = FALSE;\r
-\r
-            while( *text != '\0' ) {\r
-                if( HasPattern( text, pattern ) ) {\r
-                    result = TRUE;\r
-                    break;\r
-                }\r
-                text++;\r
-            }\r
-        }\r
-    }\r
-\r
-    return result;\r
-}\r
-\r
 /* [AS] Setup the game list according to the specified filter */\r
 static int GameListToListBox( HWND hDlg, BOOL boReset, char * pszFilter, struct GameListStats * stats )\r
 {\r
@@ -265,7 +200,9 @@ GameListDialog(HWND hDlg, UINT message,     WPARAM wParam, LPARAM lParam)
                              newSizeX, newSizeY);\r
        sizeX = newSizeX;\r
        sizeY = newSizeY;\r
-      }\r
+      } \r
+   else \r
+     GetActualPlacement( gameListDialog, &wpGameList );\r
 \r
       GameListUpdateTitle( hDlg, szDlgTitle, count, ((ListGame *) gameList.tailPred)->number, &stats );\r
     }\r