Put some OSX code into gtk version
[xboard.git] / winboard / winboard.c
index bf98cc0..60d92db 100644 (file)
@@ -92,6 +92,8 @@
 #include "help.h"\r
 #include "wsnap.h"\r
 \r
+#define SLASH '/'\r
+\r
 //void InitEngineUCI( const char * iniDir, ChessProgramState * cps );\r
 \r
   int myrandom(void);\r
@@ -4477,9 +4479,9 @@ Promotion(HWND hDlg, UINT message, WPARAM wParam, LPARAM lParam)
          PieceToChar(BlackMarshall) != '~')   ) ?\r
               SW_SHOW : SW_HIDE);\r
     /* [HGM] Hide B & R button in Shogi, use Q as promote, N as defer */\r
-    ShowWindow(GetDlgItem(hDlg, PB_Rook),   !style ? SW_SHOW : SW_HIDE);\r
-    ShowWindow(GetDlgItem(hDlg, PB_Bishop), !style ? SW_SHOW : SW_HIDE);\r
-    if(style) {\r
+    ShowWindow(GetDlgItem(hDlg, PB_Rook),   !promoStyle ? SW_SHOW : SW_HIDE);\r
+    ShowWindow(GetDlgItem(hDlg, PB_Bishop), !promoStyle ? SW_SHOW : SW_HIDE);\r
+    if(promoStyle) {\r
         SetDlgItemText(hDlg, PB_Queen, "YES");\r
         SetDlgItemText(hDlg, PB_Knight, "NO");\r
         SetWindowText(hDlg, "Promote?");\r
@@ -4500,7 +4502,7 @@ Promotion(HWND hDlg, UINT message, WPARAM wParam, LPARAM lParam)
       promoChar = gameInfo.variant == VariantSuper ? PieceToChar(BlackSilver) : PieceToChar(BlackKing);\r
       break;\r
     case PB_Queen:\r
-      promoChar = style ? '+' : ToLower(PieceToChar(WhiteOnMove(currentMove) ? WhiteQueen : BlackQueen));\r
+      promoChar = promoStyle ? '+' : ToLower(PieceToChar(WhiteOnMove(currentMove) ? WhiteQueen : BlackQueen));\r
       break;\r
     case PB_Rook:\r
       promoChar = ToLower(PieceToChar(WhiteOnMove(currentMove) ? WhiteRook : BlackRook));\r
@@ -4517,7 +4519,7 @@ Promotion(HWND hDlg, UINT message, WPARAM wParam, LPARAM lParam)
       promoChar = ToLower(PieceToChar(WhiteOnMove(currentMove) ? WhiteAngel : BlackAngel));\r
       break;\r
     case PB_Knight:\r
-      promoChar = gameInfo.variant == VariantShogi ? '=' : style ? NULLCHAR : \r
+      promoChar = gameInfo.variant == VariantShogi ? '=' : promoStyle ? NULLCHAR : \r
                   ToLower(PieceToChar(WhiteOnMove(currentMove) ? WhiteKnight : BlackKnight));\r
       break;\r
     default:\r
@@ -8536,6 +8538,7 @@ HWND gameListOptionsDialog;
 \r
 // low-level front-end: clear text edit / list widget\r
 void\r
+\r
 GLT_ClearList()\r
 {\r
     SendDlgItemMessage( gameListOptionsDialog, IDC_GameListTags, LB_RESETCONTENT, 0, 0 );\r