Improve variant recognition for enabling buttons (XB)
[xboard.git] / xaw / xboard.c
index 8792a77..79ffd02 100644 (file)
@@ -1817,7 +1817,7 @@ ModeHighlight ()
 {
     Arg args[16];
     static int oldPausing = FALSE;
-    static GameMode oldmode = (GameMode) -1;
+    static GameMode oldMode = (GameMode) -1;
     char *wname;
 
     if (!boardWidget || !XtIsRealized(boardWidget)) return;
@@ -1843,7 +1843,7 @@ ModeHighlight ()
        }
     }
 
-    wname = ModeToWidgetName(oldmode);
+    wname = ModeToWidgetName(oldMode);
     if (wname != NULL) {
        MarkMenuItem(wname, False);
     }
@@ -1851,8 +1851,9 @@ ModeHighlight ()
     if (wname != NULL) {
        MarkMenuItem(wname, True);
     }
-    oldmode = gameMode;
+    if(oldMode == TwoMachinesPlay) EnableNamedMenuItem("Mode.MachineMatch", True);
     MarkMenuItem("Mode.MachineMatch", matchMode && matchGame < appData.matchGames);
+    oldMode = gameMode;
 
     /* Maybe all the enables should be handled here, not just this one */
     EnableNamedMenuItem("Mode.Training", gameMode == Training || gameMode == PlayFromGameFile);