Allow Analyze Game to auto-step through entire game file
[xboard.git] / xengineoutput.c
index b25fb84..927f2f4 100644 (file)
@@ -117,7 +117,7 @@ ReadIcon (char *pixData[], int iconNr, Widget w)
 }
 
 void
-InitializeEngineOutput (Option *opt, Option *memo2)
+InitEngineOutput (Option *opt, Option *memo2)
 {      // front-end, because it must have access to the pixmaps
        Widget w = opt->handle;
        memoWidget = memo2->handle;
@@ -133,7 +133,7 @@ InitializeEngineOutput (Option *opt, Option *memo2)
 }
 
 void
-DrawIcon (Option *opt, int nIcon)
+DrawWidgetIcon (Option *opt, int nIcon)
 {   // as we are already in X front-end, so do X-stuff here
     Arg arg;
     XtSetArg(arg, XtNleftBitmap, (XtArgVal) icons[nIcon]);
@@ -184,7 +184,7 @@ SelectPV (Widget w, XEvent * event, String * params, Cardinal * nParams)
        XtSetArg(arg, XtNstring, &val);
        XtGetValues(w, &arg, 1);
        shiftKey = strcmp(params[0], "0");
-       if(LoadMultiPV(x, y, val, index, &start, &end)) {
+       if(LoadMultiPV(x, y, val, index, &start, &end, currentPV)) {
            XawTextSetSelection( w, start, end );
            highTextStart[currentPV] = start; highTextEnd[currentPV] = end;
        }