X-Git-Url: http://winboard.nl/cgi-bin?a=blobdiff_plain;f=data%2Ffmax.ini;h=627c1d6aa58ff37b71f7e04067b6fada3f89e71b;hb=25b177d809f72250a6ec78df11fb84ccff1fe4ad;hp=3824f013b947c518b9db8030e2d0728ce2e8571c;hpb=f6ebcfcb4dc6ae0f9a81fa0968d40c4fb6e46269;p=fairymax.git diff --git a/data/fmax.ini b/data/fmax.ini index 3824f01..627c1d6 100644 --- a/data/fmax.ini +++ b/data/fmax.ini @@ -380,6 +380,9 @@ b:300 15,7 17,7 -15,7 -17,7 -16,7 b:300 15,7 17,7 -15,7 -17,7 16,7 n:450 14,7 31,7 33,7 18,7 -14,7 -31,7 -33,7 -18,7 R:630 1,3 16,3 -1,3 -16,3 +# +# K& KiN +# M& FifD // Thai Chess variant with Ai-Wok (RNF). Game: Ai-wok @@ -411,13 +414,13 @@ q:181 15,7 17,7 -15,7 -17,7 16,F4 -16,F4 m:181 15,7 17,7 -15,7 -17,7 16,F4 -16,F4 s:300 15,7 17,7 -15,7 -17,7 -16,7 s:300 15,7 17,7 -15,7 -17,7 16,7 - b:300 15,7 17,7 -15,7 -17,7 -16,7 b:300 15,7 17,7 -15,7 -17,7 16,7 - n:450 14,7 31,7 33,7 18,7 -14,7 -31,7 -33,7 -18,7 R:630 1,3 16,3 -1,3 -16,3 - +# +# K& KiN +# M& FifD // Ai-Wok using WinBoard's new engine-defined variant mechanism Game: ai-wok # PN.R...A..SKpn.r...a..sk # makruk @@ -525,6 +528,13 @@ n:350 14,107 31,107 33,107 18,107 -14,107 -31,107 -33,107 -18,107 b:450 15,103 17,103 -15,103 -17,103 R:525 1,103 16,3 -1,103 -16,3 Q:1150 1,103 16,3 15,103 17,103 -1,103 -16,3 -15,103 -17,103 +# +# P& fmWfceoFifmnD +# N& oN +# B& oB +# R& oR +# Q& oQ +# K& oK // Berolina Chess. In WinBoard 4.3.15 you can play this with legality testing switched off Game: berolina @@ -538,6 +548,8 @@ n:259 14,7 31,7 33,7 18,7 -14,7 -31,7 -33,7 -18,7 b:296 15,3 17,3 -15,3 -17,3 R:444 1,3 16,3 -1,3 -16,3 Q:851 1,3 16,3 15,3 17,3 -1,3 -16,3 -15,3 -17,3 +# +# P& fmFfceWifmnA // Modern variant with four new pieces in randomly chosen setup on 8x8 board Game: super @@ -765,6 +777,7 @@ k:-1 1,34 -1,34 1,7 -1,7 16,7 15,7 17,7 -16,7 -15,7 -17,7 # w WD # h HFD # s W4 +# m RN Game: fairy/Rookies-FIDE # P.............W.MH.S.Kpnbrq................k 8x8 @@ -785,6 +798,7 @@ k:-1 1,34 -1,34 1,7 -1,7 16,7 15,7 17,7 -16,7 -15,7 -17,7 # W WD # H HFD # S W4 +# M RN Game: fairy/Clobberers-Rookies # P.....EAC....L.......Kp.............w.mh.s.k 8x8 @@ -809,6 +823,7 @@ k:-1 1,34 -1,34 1,7 -1,7 16,7 15,7 17,7 -16,7 -15,7 -17,7 # w WD # h HFD # s W4 +# m RN Game: fairy/Rookies-Clobberers # P.............W.MH.S.Kp.....eac....l.......k 8x8 @@ -830,6 +845,7 @@ k:-1 1,34 -1,1034 1,7 -1,7 16,7 15,7 17,7 -16,7 -15,7 -17,7 # W WD # H HFD # S W4 +# M RN # e WA # c FAD # l BD @@ -850,5 +866,38 @@ s:280 1,7 16,7 15,7 17,7 -1,7 -16,7 -15,7 -17,7 g:640 1,7 16,7 -1,7 -16,7 2,7 -2,7 32,7 -32,7 15,7 17,7 -15,7 -17,7 30,7 34,7 -30,7 -34,7 h:640 14,7 31,7 33,7 18,7 -14,7 -31,7 -33,7 -18,7 15,7 17,7 -15,7 -17,7 30,7 34,7 -30,7 -34,7 m:640 14,7 31,7 33,7 18,7 -14,7 -31,7 -33,7 -18,7 1,7 16,7 -1,7 -16,7 2,7 -2,7 32,7 -32,7 +# +# P& fmWfcF +# E& FA +# W& WD +# G& KAD +# H& NAF +# M& NWD + +// Charge of the Light Brigade +Game: light-brigade # PNBRQKpnbrqk # nocastle +8x8 +0 7 0 7 3 0 7 0 +4 4 4 4 3 4 4 4 +p:74 -16,24 -16,6 -15,5 -17,5 +p:74 16,24 16,6 15,5 17,5 +k:-1 1,7 16,7 15,7 17,7 -1,7 -16,7 -15,7 -17,7 +n:444 14,7 31,7 33,7 18,7 -14,7 -31,7 -33,7 -18,7 +b:400 15,3 17,3 -15,3 -17,3 +R:500 1,3 16,3 -1,3 -16,3 +Q:851 1,3 16,3 15,3 17,3 -1,3 -16,3 -15,3 -17,3 + +// King of the Hill (King MUST be #3 and have value -2 to trigger hill eval) +Game: king-of-the-hill # PNBRQKpnbrqk # fairy +8x8 +6 4 5 7 3 5 4 6 +6 4 5 7 3 5 4 6 +p:66 -16,24 -16,6 -15,5 -17,5 +p:66 16,24 16,6 15,5 17,5 +k:-2 1,34 -1,34 1,7 16,7 15,7 17,7 -1,7 -16,7 -15,7 -17,7 +n:259 14,7 31,7 33,7 18,7 -14,7 -31,7 -33,7 -18,7 +b:296 15,3 17,3 -15,3 -17,3 +R:444 1,3 16,3 -1,3 -16,3 +Q:851 1,3 16,3 15,3 17,3 -1,3 -16,3 -15,3 -17,3 // End of game file