X-Git-Url: http://winboard.nl/cgi-bin?a=blobdiff_plain;f=menus.h;h=262a3743294330587038418aaaa043fa27809b7e;hb=7e0222e64da6706bf0dc2468f459b98e4346206b;hp=866c1d1daa3bd4ef1cbfbded472bfb511c0b3a8c;hpb=2aaf542114d8131c9fccc4e1ebffd45cb950d1d1;p=xboard.git diff --git a/menus.h b/menus.h index 866c1d1..262a374 100644 --- a/menus.h +++ b/menus.h @@ -52,24 +52,19 @@ typedef void MenuProc P((void)); - -typedef struct { - char *name; - MenuProc *proc; -} MenuListItem; +typedef int (*FileProc) P((FILE *f, int n, char *title)); typedef struct { String string; String ref; MenuProc *proc; + void *handle; } MenuItem; typedef struct { String name; String ref; MenuItem *mi; - int textWidth; - Widget subMenu; } Menu; typedef struct { @@ -77,10 +72,11 @@ typedef struct { Boolean value; } Enables; -extern int nrOfMenuItems; -extern MenuListItem menuItemList[]; extern Menu menuBar[]; +void MarkMenuItem P((char *menuRef, int state)); +void ErrorPopUp P((char *title, char *text, int modal)); +void AppendEnginesToMenu P((char *list)); void LoadGameProc P((void)); void LoadNextGameProc P((void)); void LoadPrevGameProc P((void)); @@ -104,6 +100,7 @@ void MatchProc P((void)); void MatchOptionsProc P((void)); void EditCommentProc P((void)); void IcsInputBoxProc P((void)); +void ChatProc P((void)); void AdjuWhiteProc P((void)); void AdjuBlackProc P((void)); void AdjuDrawProc P((void)); @@ -151,27 +148,46 @@ void TimeControlProc P((void)); void OptionsProc P((void)); void NewVariantProc P((void)); void IcsTextProc P((void)); -void LoadEngineProc P((void)); +void LoadEngine1Proc P((void)); +void LoadEngine2Proc P((void)); void FirstSettingsProc P((void)); void SecondSettingsProc P((void)); -void GameListOptionsPopUp P((void)); +void GameListOptionsProc P((void)); void IcsOptionsProc P((void)); void SoundOptionsProc P((void)); void BoardOptionsProc P((void)); void LoadOptionsProc P((void)); void SaveOptionsProc P((void)); +void SaveSettings P((char *)); void EditBookProc P((void)); +void InitMenuMarkers P((void)); +void ShowGameListProc P((void)); // in ngamelist.c + // must be moved to xengineoutput.h void EngineOutputProc P((void)); void EvalGraphProc P((void)); -void CreateMainMenus P((Menu *mb)); -void AppendMenuItem P((char *text, char *name, MenuProc *action)); -void CreateMenuButton P((char *name, Menu *mb)); -int MenuToNumber P((char *menuName)); +int SaveGameListAsText P((FILE *f)); +void FileNamePopUp P((char *label, char *def, char *filter, + FileProc proc, char *openMode)); + +void AppendMenuItem P((char *text, int n)); +MenuItem *MenuNameToItem P((char *menuName)); void SetMenuEnables P((Enables *enab)); +void EnableButtonBar P((int state)); +char *ModeToWidgetName P((GameMode mode)); +void CreateAnimVars P((void)); +void CopySomething P((char *s)); + + +extern char *gameCopyFilename, *gamePasteFilename; +extern Boolean saveSettingsOnExit; +extern char *settingsFileName; + + #define OPTIONSDIALOG +#define INFOFILE "xboard.info"