X-Git-Url: http://winboard.nl/cgi-bin?a=blobdiff_plain;f=menus.h;h=47920a772e92c215667711f0694c9345654178de;hb=06f5b4f9a88d2b7abf18f964f6e7dbd17d8767c1;hp=18e8295c30093aefffea76e98ebb566caa982b7d;hpb=f5883cc4e2222df9c0a504a0c50da4acd6b77fb0;p=xboard.git diff --git a/menus.h b/menus.h index 18e8295..47920a7 100644 --- a/menus.h +++ b/menus.h @@ -54,28 +54,26 @@ typedef void MenuProc P((void)); typedef struct { - char *name; - MenuProc *proc; -} MenuListItem; - -typedef struct { String string; String ref; MenuProc *proc; + void *handle; } MenuItem; typedef struct { String name; String ref; MenuItem *mi; - int textWidth; - Widget subMenu; } Menu; -extern int nrOfMenuItems; -extern MenuListItem menuItemList[]; +typedef struct { + char *name; + Boolean value; +} Enables; + extern Menu menuBar[]; +void AppendEnginesToMenu P((char *list)); void LoadGameProc P((void)); void LoadNextGameProc P((void)); void LoadPrevGameProc P((void)); @@ -146,16 +144,20 @@ void TimeControlProc P((void)); void OptionsProc P((void)); void NewVariantProc P((void)); void IcsTextProc P((void)); -void LoadEngineProc P((void)); +void LoadEngine1Proc P((void)); +void LoadEngine2Proc P((void)); void FirstSettingsProc P((void)); void SecondSettingsProc P((void)); -void GameListOptionsPopUp P((void)); +void GameListOptionsProc P((void)); void IcsOptionsProc P((void)); void SoundOptionsProc P((void)); void BoardOptionsProc P((void)); void LoadOptionsProc P((void)); void SaveOptionsProc P((void)); void EditBookProc P((void)); +void InitMenuMarkers P((void)); +void ShowGameListProc P((void)); // in ngamelist.c + // must be moved to xengineoutput.h @@ -163,8 +165,21 @@ void EngineOutputProc P((void)); void EvalGraphProc P((void)); void CreateMainMenus P((Menu *mb)); -void AppendMenuItem P((char *text, char *name, MenuProc *action)); +void AppendMenuItem P((char *text, int n)); void CreateMenuButton P((char *name, Menu *mb)); +MenuItem *MenuNameToItem P((char *menuName)); +void SetMenuEnables P((Enables *enab)); +void EnableButtonBar P((int state)); +char *ModeToWidgetName P((GameMode mode)); +void CreateAnimVars P((void)); + + +extern char *gameCopyFilename, *gamePasteFilename; +extern Boolean saveSettingsOnExit; +extern char *settingsFileName; + + #define OPTIONSDIALOG +#define INFOFILE "xboard.info"