X-Git-Url: http://winboard.nl/cgi-bin?a=blobdiff_plain;f=menus.h;h=f0b7319e3c11927093cf718680de585875d75922;hb=003ab519c36430f6df51e0e6e2aa528476894161;hp=e053d91d6027a5e05e444e3e5ff1b97befca9548;hpb=7ac623955d0fa99cc7e1aaaa7ecfa6aa2aa194a4;p=xboard.git diff --git a/menus.h b/menus.h index e053d91..f0b7319 100644 --- a/menus.h +++ b/menus.h @@ -52,6 +52,7 @@ typedef void MenuProc P((void)); +typedef int (*FileProc) P((FILE *f, int n, char *title)); typedef struct { String string; @@ -73,6 +74,7 @@ typedef struct { extern Menu menuBar[]; +void ErrorPopUp P((char *title, char *text, int modal)); void AppendEnginesToMenu P((char *list)); void LoadGameProc P((void)); void LoadNextGameProc P((void)); @@ -97,6 +99,7 @@ void MatchProc P((void)); void MatchOptionsProc P((void)); void EditCommentProc P((void)); void IcsInputBoxProc P((void)); +void ChatProc P((void)); void AdjuWhiteProc P((void)); void AdjuBlackProc P((void)); void AdjuDrawProc P((void)); @@ -144,7 +147,8 @@ void TimeControlProc P((void)); void OptionsProc P((void)); void NewVariantProc P((void)); void IcsTextProc P((void)); -void LoadEngineProc P((void)); +void LoadEngine1Proc P((void)); +void LoadEngine2Proc P((void)); void FirstSettingsProc P((void)); void SecondSettingsProc P((void)); void GameListOptionsProc P((void)); @@ -153,6 +157,7 @@ void SoundOptionsProc P((void)); void BoardOptionsProc P((void)); void LoadOptionsProc P((void)); void SaveOptionsProc P((void)); +void SaveSettings P((char *)); void EditBookProc P((void)); void InitMenuMarkers P((void)); void ShowGameListProc P((void)); // in ngamelist.c @@ -163,14 +168,17 @@ void ShowGameListProc P((void)); // in ngamelist.c void EngineOutputProc P((void)); void EvalGraphProc P((void)); -void CreateMainMenus P((Menu *mb)); +int SaveGameListAsText P((FILE *f)); +void FileNamePopUp P((char *label, char *def, char *filter, + FileProc proc, char *openMode)); + void AppendMenuItem P((char *text, int n)); -void CreateMenuButton P((char *name, Menu *mb)); MenuItem *MenuNameToItem P((char *menuName)); void SetMenuEnables P((Enables *enab)); void EnableButtonBar P((int state)); char *ModeToWidgetName P((GameMode mode)); void CreateAnimVars P((void)); +void CopySomething P((char *s)); extern char *gameCopyFilename, *gamePasteFilename;