Fix spurious promotions with legality testing off
authorH.G. Muller <h.g.muller@hccnet.nl>
Sun, 31 Oct 2010 12:16:01 +0000 (13:16 +0100)
committerH.G. Muller <h.g.muller@hccnet.nl>
Tue, 9 Nov 2010 13:39:02 +0000 (14:39 +0100)
commit91f35c4c0e1494e9711f26bb86f843e176c81321
tree0fe4716a94380fc503b80a5a906bd574acbddad9
parentd098a3196db8758737f6a79992b460306045d499
Fix spurious promotions with legality testing off

The recent promotion patch had broken playing without legality testing
completely: without legality testing one always gets the piece that was
asked for, but a NULLCHAR should not be taken as a request for a piece!
But it was, and this resulted in any moved piece turning into a white
Pawn! For true promotions the piece was always black, which was also not
very useful.

Also revert to the use of '+' as internal Shogi promoChar, because
pre-processing turns out not to be possible when reading a game file.
In stead parse any trailing '+' on moves as promoChar. Downside: '++'
can no longer be recognized as checkmate symbol.
backend.c
moves.c
parser.l
winboard/winboard.c
xboard.c