Catch unknown engine in tourney games
authorH.G. Muller <h.g.muller@hccnet.nl>
Mon, 28 Jan 2013 13:14:19 +0000 (14:14 +0100)
committerH.G. Muller <h.g.muller@hccnet.nl>
Tue, 29 Jan 2013 07:53:22 +0000 (08:53 +0100)
commitcf86f76ee02c7cae1d8127d713fcf8551f4c9a1d
treed58829a186aa9ecd872a292992cb7089eabc5617
parent94f3427e1b21ef9242770d4889a67fd024b9c897
Catch unknown engine in tourney games

When an XBoard instance is playing on a tourney it can happen that it is
using a settings file with an engine list not yet containing a certain
participant, because that participant was just installed in the instance
that created the tourney file, but it did not save those modifications yet.
This error is now caught, and leads to an error popup and stopping of the
tourney play. This error was made non-fatal to allow the user to decide
if he wants to quit with or without saving the settings (which, after all,
does not seem up-to-date).
backend.c