Fix erasing of arrow highlight (XB)
authorH.G.Muller <hgm@hgm-xboard.(none)>
Wed, 17 Feb 2016 11:47:45 +0000 (12:47 +0100)
committerH.G.Muller <hgm@hgm-xboard.(none)>
Wed, 17 Feb 2016 12:26:19 +0000 (13:26 +0100)
commitf7e29dea65c9eca06c74a24114d07c5a0583bf6e
tree2a18a6c734fc644a723505f211dfe024eddb13e5
parent2ee09cd4d5abd21ff6f1072bfba123c1498bef23
Fix erasing of arrow highlight (XB)

On large board with long-range oblique moves (like in Grande Acedrex)
the head of the arrow was not always erased (and not always drawn either).
This was partly due to the arrow pointing to a corner of the target square
even if the path was nearly orthogonal, while the damage trail is always
assumed to connect the square centers. Having the arrow point more
precisely and widening the damage trail a bit solved the problem.
board.c