Simplify away redundant condition
authorFabian Fichter <ianfab@users.noreply.github.com>
Sun, 18 Nov 2018 21:21:37 +0000 (22:21 +0100)
committerFabian Fichter <ianfab@users.noreply.github.com>
Sun, 18 Nov 2018 21:21:37 +0000 (22:21 +0100)
No functional change.

src/position.cpp

index 6fa8f9f..bed440e 100644 (file)
@@ -771,10 +771,6 @@ bool Position::legal(Move m) const {
   if (immobility_illegal() && (type_of(m) == DROP || type_of(m) == NORMAL) && !(moves_bb(us, type_of(moved_piece(m)), to, 0) & board_bb()))
       return false;
 
-  // Game end
-  if (is_variant_end())
-      return false;
-
   // En passant captures are a tricky special case. Because they are rather
   // uncommon, we do it simply by testing whether the king is attacked after
   // the move is made.