user selectable font in game list
authorH.G. Muller <h.g.muller@hccnet.nl>
Fri, 10 Jul 2009 04:44:54 +0000 (21:44 -0700)
committerArun Persaud <arun@nubati.net>
Fri, 10 Jul 2009 04:44:54 +0000 (21:44 -0700)
This makes the game list use the same (user selectable) font as the the move-history window.

winboard/wgamelist.c

index 3c13ae6..06a9f7f 100644 (file)
@@ -41,6 +41,8 @@
 #include "wsnap.h"\r
 #include "wgamelist.h"\r
 \r
+extern BoardSize boardSize;\r
+\r
 /* Module globals */\r
 HWND gameListDialog = NULL;\r
 BOOLEAN gameListUp = FALSE;\r
@@ -224,6 +226,9 @@ GameListDialog(HWND hDlg, UINT message,     WPARAM wParam, LPARAM lParam)
     /* Initialize the dialog items */\r
     hwndText = GetDlgItem(hDlg, OPT_TagsText);\r
 \r
+    /* Set font */\r
+    SendDlgItemMessage( hDlg, OPT_GameListText, WM_SETFONT, (WPARAM)font[boardSize][MOVEHISTORY_FONT]->hf, MAKELPARAM(TRUE, 0 ));\r
+\r
     count = GameListToListBox( hDlg, gameListDialog ? TRUE : FALSE, NULL, &stats );\r
 \r
     SendDlgItemMessage( hDlg, IDC_GameListFilter, WM_SETTEXT, 0, (LPARAM) "" );\r