Repair animate dragging
authorH.G. Muller <h.g.muller@hccnet.nl>
Fri, 28 May 2010 09:02:54 +0000 (11:02 +0200)
committerH.G. Muller <h.g.muller@hccnet.nl>
Fri, 28 May 2010 09:02:54 +0000 (11:02 +0200)
The previous patch had left a stray semicolon in the mouse handler.

backend.c

index 84f64e5..b6a8edf 100644 (file)
--- a/backend.c
+++ b/backend.c
@@ -6331,7 +6331,7 @@ void LeftClick(ClickType clickType, int xPix, int yPix)
                    SetHighlights(x, y, -1, -1);
                }
            }
-       } else if(dragging); { // [HGM] from-square must have been reset due to game end since last press
+       } else if(dragging) { // [HGM] from-square must have been reset due to game end since last press
            DragPieceEnd(xPix, yPix); dragging = 0;
            DrawPosition(FALSE, NULL);
        }