Fix bug on loading engine
authorH.G. Muller <h.g.muller@hccnet.nl>
Wed, 28 Mar 2012 10:25:20 +0000 (12:25 +0200)
committerH.G. Muller <h.g.muller@hccnet.nl>
Tue, 10 Apr 2012 09:39:44 +0000 (11:39 +0200)
A newly loaded engine was put at the end of the game, rather than at the
current position, (which is required in EditGame mode).

backend.c

index 5715e5d..e474fd4 100644 (file)
--- a/backend.c
+++ b/backend.c
@@ -851,7 +851,7 @@ LoadEngine ()
     SendToProgram("force\n", savCps);
     DisplayMessage("", "");
     if (startedFromSetupPosition) SendBoard(savCps, backwardMostMove);
-    for (i = backwardMostMove; i < forwardMostMove; i++) SendMoveToProgram(i, savCps);
+    for (i = backwardMostMove; i < currentMove; i++) SendMoveToProgram(i, savCps);
     ThawUI();
     SetGNUMode();
 }