Increase max nr of engines to 2000
authorH.G. Muller <h.g.muller@hccnet.nl>
Tue, 7 Feb 2012 22:04:49 +0000 (23:04 +0100)
committerH.G. Muller <h.g.muller@hccnet.nl>
Tue, 7 Feb 2012 22:12:20 +0000 (23:12 +0100)
Move the #define for MAXENGINES also to common.h, so that both the
Load and Tourney dialog use the same maximum.

backend.c
common.h
xoptions.c

index e669f50..e6f48a4 100644 (file)
--- a/backend.c
+++ b/backend.c
@@ -9762,7 +9762,6 @@ WriteTourneyFile (char *results, FILE *f)
     return f;
 }
 
-#define MAXENGINES 1000
 char *command[MAXENGINES], *mnemonic[MAXENGINES];
 
 void
index d7cfab1..ab3503d 100644 (file)
--- a/common.h
+++ b/common.h
@@ -756,6 +756,8 @@ extern WindowPlacement wpMoveHistory;
 extern WindowPlacement wpGameList;
 extern WindowPlacement wpTags;
 
+#define MAXENGINES 2000
+
 // [HGM] chat  
 #define MAX_CHAT 5
 extern int chatCount;
index 688f3f3..8b9b644 100644 (file)
@@ -311,7 +311,7 @@ char *engineName, *engineDir, *engineChoice, *engineLine, *nickName, *params, *t
 Boolean isUCI, hasBook, storeVariant, v1, addToList, useNick;
 extern Option installOptions[], matchOptions[];
 char *engineNr[] = { N_("First Engine"), N_("Second Engine"), NULL };
-char *engineList[100] = {" "}, *engineMnemonic[100] = {""};
+char *engineList[MAXENGINES] = {" "}, *engineMnemonic[MAXENGINES] = {""};
 
 int
 AppendText (Option *opt, char *s)