Move LoadGamePopUp to menus.c
authorH.G. Muller <h.g.muller@hccnet.nl>
Sat, 31 Mar 2012 18:27:20 +0000 (20:27 +0200)
committerH.G. Muller <h.g.muller@hccnet.nl>
Tue, 10 Apr 2012 09:39:41 +0000 (11:39 +0200)
menus.c
menus.h
xboard.c

diff --git a/menus.c b/menus.c
index f5e1885..6f0aebb 100644 (file)
--- a/menus.c
+++ b/menus.c
@@ -110,6 +110,25 @@ char  *gameCopyFilename, *gamePasteFilename;
 Boolean saveSettingsOnExit;
 char *settingsFileName;
 
+static int
+LoadGamePopUp (FILE *f, int gameNumber, char *title)
+{
+    cmailMsgLoaded = FALSE;
+    if (gameNumber == 0) {
+       int error = GameListBuild(f);
+       if (error) {
+           DisplayError(_("Cannot build game list"), error);
+       } else if (!ListEmpty(&gameList) &&
+                  ((ListGame *) gameList.tailPred)->number > 1) {
+           GameListPopUp(f, title);
+           return TRUE;
+       }
+       GameListDestroy();
+       gameNumber = 1;
+    }
+    return LoadGame(f, gameNumber, title, FALSE);
+}
+
 void
 LoadGameProc ()
 {
diff --git a/menus.h b/menus.h
index cacb22c..e053d91 100644 (file)
--- a/menus.h
+++ b/menus.h
@@ -170,7 +170,6 @@ MenuItem *MenuNameToItem P((char *menuName));
 void SetMenuEnables P((Enables *enab));
 void EnableButtonBar P((int state));
 char *ModeToWidgetName P((GameMode mode));
-int LoadGamePopUp P((FILE *f, int gameNumber, char *title));
 void CreateAnimVars P((void));
 
 
index 4c96479..293f781 100644 (file)
--- a/xboard.c
+++ b/xboard.c
@@ -2907,24 +2907,6 @@ ModeHighlight ()
 /*
  * Button/menu procedures
  */
-int
-LoadGamePopUp (FILE *f, int gameNumber, char *title)
-{
-    cmailMsgLoaded = FALSE;
-    if (gameNumber == 0) {
-       int error = GameListBuild(f);
-       if (error) {
-           DisplayError(_("Cannot build game list"), error);
-       } else if (!ListEmpty(&gameList) &&
-                  ((ListGame *) gameList.tailPred)->number > 1) {
-           GameListPopUp(f, title);
-           return TRUE;
-       }
-       GameListDestroy();
-       gameNumber = 1;
-    }
-    return LoadGame(f, gameNumber, title, FALSE);
-}
 
 /* this variable is shared between CopyPositionProc and SendPositionSelection */
 char *selected_fen_position=NULL;