Adapt some XBoard menu texts
authorH.G. Muller <h.g.muller@hccnet.nl>
Fri, 26 Nov 2010 10:12:58 +0000 (11:12 +0100)
committerArun Persaud <arun@nubati.net>
Fri, 3 Dec 2010 07:14:23 +0000 (23:14 -0800)
The "Show" prefix is removed from the "View" menu items, as this seems
implied. An ellipsis is added to the Engine #N Settings items, which
could not be there before, because periods in a menu name would break
any reference to it. For some other names the ellipsis was deleted.
(These were not refered to, but who knows what we will do in the future.)

xboard.c

index 495e35b..7fabbe7 100644 (file)
--- a/xboard.c
+++ b/xboard.c
@@ -640,16 +640,16 @@ MenuItem editMenu[] = {
 };
 
 MenuItem viewMenu[] = {
-    {"Flip View",             "Flip View", FlipViewProc},
+    {"Flip View",        "Flip View", FlipViewProc},
     {"----", NULL, NothingProc},
-    {"Show Engine Output",    "Show Engine Output", EngineOutputProc},
-    {"Show Evaluation Graph", "Show Evaluation Graph", EvalGraphProc},
-    {"Show Game List",        "Show Game List", ShowGameListProc},
-    {"Show Move History",     "Show Move History", HistoryShowProc}, // [HGM] hist: activate 4.2.7 code
+    {"Engine Output",    "Show Engine Output", EngineOutputProc},
+    {"Evaluation Graph", "Show Evaluation Graph", EvalGraphProc},
+    {"Game List",        "Show Game List", ShowGameListProc},
+    {"Move History",     "Show Move History", HistoryShowProc}, // [HGM] hist: activate 4.2.7 code
     {"----", NULL, NothingProc},
-    {"Show Tags",             "Show Tags", EditTagsProc},
-    {"Show Comments",         "Show Comments", EditCommentProc},
-    {"ICS Input Box",         "ICS Input Box", IcsInputBoxProc},
+    {"Tags",             "Show Tags", EditTagsProc},
+    {"Comments",         "Show Comments", EditCommentProc},
+    {"ICS Input Box",    "ICS Input Box", IcsInputBoxProc},
     {NULL, NULL, NULL}
 };
 
@@ -674,7 +674,7 @@ MenuItem actionMenu[] = {
     {"Rematch",   "Rematch", RematchProc},
     {"----", NULL, NothingProc},
     {"Call Flag", "Call Flag", CallFlagProc},
-    {"Draw", "Draw", DrawProc},
+    {"Draw",      "Draw", DrawProc},
     {"Adjourn",   "Adjourn", AdjournProc},
     {"Abort",     "Abort", AbortProc},
     {"Resign",    "Resign", ResignProc},
@@ -690,8 +690,8 @@ MenuItem actionMenu[] = {
 };
 
 MenuItem engineMenu[] = {
-    {"Engine #1 Settings", "Engine #1 Settings", FirstSettingsProc},
-    {"Engine #2 Settings", "Engine #2 Settings", SecondSettingsProc},
+    {"Engine #1 Settings ...", "Engine #1 Settings", FirstSettingsProc},
+    {"Engine #2 Settings ...", "Engine #2 Settings", SecondSettingsProc},
     {"----", NULL, NothingProc},
     {"Move Now",     "Move Now", MoveNowProc},
     {"Retract Move", "Retract Move", RetractMoveProc},
@@ -699,10 +699,10 @@ MenuItem engineMenu[] = {
 };
 
 MenuItem optionsMenu[] = {
-    {"Time Control ...",  "Time Control ...", TimeControlProc},
-    {"Common Engine ...", "Common Engine ...", UciMenuProc},
-    {"Adjudications ...", "Adjudications ...", EngineMenuProc},
-    {"Game List ...",     "Game List ...", GameListOptionsPopUp},
+    {"Time Control ...",  "Time Control", TimeControlProc},
+    {"Common Engine ...", "Common Engine", UciMenuProc},
+    {"Adjudications ...", "Adjudications", EngineMenuProc},
+    {"Game List ...",     "Game List", GameListOptionsPopUp},
     {"----", NULL, NothingProc},
     {"Always Queen",     "Always Queen", AlwaysQueenProc},
     {"Animate Dragging", "Animate Dragging", AnimateDraggingProc},