Prevent double PopDowns
authorH.G. Muller <h.g.muller@hccnet.nl>
Wed, 21 Mar 2012 10:15:01 +0000 (11:15 +0100)
committerH.G. Muller <h.g.muller@hccnet.nl>
Tue, 10 Apr 2012 09:31:47 +0000 (11:31 +0200)
Some DialogOK functions ordered an early PopDown themselves. This,
however, resulted in PopDown being called twice when they returned TRUE.
This interfered with the new system for allowing multiple instances of
the same dialog. So these functions are now fixed to suppress the
standard PopDown by always returning FALSE.

dialogs.c

index 15fd8c5..16cf978 100644 (file)
--- a/dialogs.c
+++ b/dialogs.c
@@ -236,7 +236,7 @@ MatchOK (int n)
     if(!CreateTourney(tfName) || matchMode) return matchMode || !appData.participants[0];
     PopDown(TransientDlg); // early popdown to prevent FreezeUI called through MatchEvent from causing XtGrab warning
     MatchEvent(2); // start tourney
-    return 1;
+    return FALSE;  // no double PopDown!
 }
 
 static Option matchOptions[] = {
@@ -1146,7 +1146,7 @@ InstallOK (int n)
 {
     PopDown(TransientDlg); // early popdown, to allow FreezeUI to instate grab
     if(engineChoice[0] == engineNr[0][0])  Load(&first, 0); else Load(&second, 1);
-    return 1;
+    return FALSE; // no double PopDown!
 }
 
 static Option installOptions[] = {