Remove some needless translation macros
authorH.G.Muller <hgm@hgm-xboard.(none)>
Wed, 6 Jul 2022 20:02:55 +0000 (22:02 +0200)
committerH.G.Muller <hgm@hgm-xboard.(none)>
Wed, 6 Jul 2022 20:02:55 +0000 (22:02 +0200)
The function SayString subjects its arguments to translation itself.

winboard/jaws.c

index 6c1a4cc..3a9ab81 100644 (file)
@@ -849,17 +849,17 @@ SayPieceType(char id)
        int f, r, nr = 0;\r
        ChessSquare piece = CharToPiece(id);\r
        if(piece == EmptySquare) {\r
-               SayString(T_("That is not a valid piece"), FALSE);\r
+               SayString("That is not a valid piece", FALSE);\r
                return;\r
        }\r
        for(r=0; r<BOARD_HEIGHT; r++) for(f=BOARD_LEFT; f<BOARD_RGHT; f++) {\r
                if(boards[currentMove][r][f] != piece) continue;\r
-               if(!nr++) SayString(PieceToName(piece, 1), FALSE), SayString(T_("on"), FALSE);\r
-               else SayString(T_("and"), FALSE);\r
+               if(!nr++) SayString(PieceToName(piece, 1), FALSE), SayString("on", FALSE);\r
+               else SayString("and", FALSE);\r
                SayString(SquareToChar(f), FALSE);\r
                SayString(SquareToNum(r), FALSE);\r
        }\r
-       if(!nr) SayString(T_("There is no"), FALSE), SayString(PieceToName(piece, 1), FALSE), SayString(T_("on the board"), FALSE);\r
+       if(!nr) SayString("There is no", FALSE), SayString(PieceToName(piece, 1), FALSE), SayString("on the board", FALSE);\r
 }\r
 \r
 VOID\r