X-Git-Url: http://winboard.nl/cgi-bin?p=fairymax.git;a=blobdiff_plain;f=data%2Ffmax.ini;h=3ba7b23d89438dc4f7b6dcf1a5e8c85a2d39c6d8;hp=5ecb18ab326b9cdaa52f26253fd98271d763d3c1;hb=b7160ab75a31d2d2c2329c20af5ba167801189b0;hpb=61016605c1b027989dba6a110e4fba25a5841b22 diff --git a/data/fmax.ini b/data/fmax.ini index 5ecb18a..3ba7b23 100644 --- a/data/fmax.ini +++ b/data/fmax.ini @@ -140,6 +140,8 @@ Line 1: Board size (files x ranks). Ranks must currently still be 8. Line 2: initial setup of white pieces on back rank Line 3: initial setup of black pieces on back rank Line 4-18: Description of piece types that can occur in the variant +This can be followed by some optional info to be sent to GUI when it +selects the variant, e.g. to tell it how some non-standard pieces move. There can be upto 15 piece types per variant, numbered 1 to 15. Numbers 1 and 2 are considered Pawns for white and black, respectively, @@ -158,6 +160,11 @@ If you don't want that, remove the castling moves from the King description. If the castling initiator does not start in a central file, the results are currently undefined. +The variant name can be suffixed with some info to be sent to the GUI +as a 'setup' command, behind a # character. In particular the piece- +to-character table to define which symbols the GUI should use for +the various pieces, and (after another #) the 'parent' variant. + Most variant definitions can be seen at the end of this file. Other lines in this file (i.e. those not recognized as belonging to a variant description) are ignored. They can be used for comments. @@ -291,6 +298,19 @@ R:444 1,3 16,3 -1,3 -16,3 Q:851 1,3 16,3 15,3 17,3 -1,3 -16,3 -15,3 -17,3 f:481 13,FFFFF207 29,F207 46,F207 47,10207 49,10207 50,11207 35,11207 19,1207 -13,1207 -29,FFFF1207 -46,FFFF1207 -47,FFFF0207 -49,FFFF0207 -50,FFFEF207 -35,FFFEF207 -19,FFFFF207 +// Chess without castling (intended as shuffle variant) +Game: nocastle +8x8 +6 4 5 7 3 5 4 6 +6 4 5 7 3 5 4 6 +p:74 -16,24 -16,6 -15,5 -17,5 +p:74 16,24 16,6 15,5 17,5 +k:-1 1,7 16,7 15,7 17,7 -1,7 -16,7 -15,7 -17,7 +n:259 14,7 31,7 33,7 18,7 -14,7 -31,7 -33,7 -18,7 +b:296 15,3 17,3 -15,3 -17,3 +R:444 1,3 16,3 -1,3 -16,3 +Q:851 1,3 16,3 15,3 17,3 -1,3 -16,3 -15,3 -17,3 + // Arabic precursor of modern Chess Game: shatranj 8x8 @@ -309,42 +329,44 @@ f:180 15,7 17,7 -15,7 -17,7 // ASEAN Chess. New form of Makruk Game: asean 8x8 -12 11 8 7 3 8 11 12 -12 11 9 7 3 9 11 12 +13 12 8 7 3 8 12 13 +13 12 9 7 4 9 12 13 p:100 -16,6 -15,5 -17,5 p:100 16,6 15,5 17,5 k:-1 1,7 16,7 15,7 17,7 -1,7 -16,7 -15,7 -17,7 +k:-1 1,7 16,7 15,7 17,7 -1,7 -16,7 -15,7 -17,7 f:180 15,7 17,7 -15,7 -17,7 m:180 15,7 17,7 -15,7 -17,7 -s:300 15,7 17,7 -15,7 -17,7 -16,7 q:180 15,7 17,7 -15,7 -17,7 b:300 15,7 17,7 -15,7 -17,7 -16,7 b:300 15,7 17,7 -15,7 -17,7 16,7 +s:300 15,7 17,7 -15,7 -17,7 -16,7 s:300 15,7 17,7 -15,7 -17,7 16,7 n:450 14,7 31,7 33,7 18,7 -14,7 -31,7 -33,7 -18,7 R:630 1,3 16,3 -1,3 -16,3 -// Thai Chess. Note: value m = 181 controls promotion at 6th! +// Thai Chess. Game: makruk -8x8 -12 11 8 7 3 8 11 12 -12 11 9 3 7 9 11 12 +8x8=3 +13 12 8 3 7 8 12 13 +13 12 9 7 4 9 12 13 p:100 -16,6 -15,5 -17,5 p:100 16,6 15,5 17,5 k:-1 1,7 16,7 15,7 17,7 -1,7 -16,7 -15,7 -17,7 +k:-1 1,7 16,7 15,7 17,7 -1,7 -16,7 -15,7 -17,7 f:181 15,7 17,7 -15,7 -17,7 q:181 15,7 17,7 -15,7 -17,7 -b:300 15,7 17,7 -15,7 -17,7 -16,7 m:181 15,7 17,7 -15,7 -17,7 s:300 15,7 17,7 -15,7 -17,7 -16,7 s:300 15,7 17,7 -15,7 -17,7 16,7 +b:300 15,7 17,7 -15,7 -17,7 -16,7 b:300 15,7 17,7 -15,7 -17,7 16,7 n:450 14,7 31,7 33,7 18,7 -14,7 -31,7 -33,7 -18,7 R:630 1,3 16,3 -1,3 -16,3 // Cambodian Chess. Like Makruk, but with extra initial King and Met moves -Game: cambodian -8x8 +Game: Cambodian +8x8=3 13 12 8 3 7 8 12 13 13 12 9 7 4 9 12 13 p:100 -16,6 -15,5 -17,5 @@ -360,22 +382,80 @@ b:300 15,7 17,7 -15,7 -17,7 -16,7 b:300 15,7 17,7 -15,7 -17,7 16,7 n:450 14,7 31,7 33,7 18,7 -14,7 -31,7 -33,7 -18,7 R:630 1,3 16,3 -1,3 -16,3 +# +# K& KiN +# M& FifD + +// Thai Chess variant with Ai-Wok (RNF). +Game: Ai-wok +8x8=3 +6 5 3 8 7 3 5 6 +6 5 4 7 8 4 5 6 +p:100 -16,6 -15,5 -17,5 +p:100 16,6 15,5 17,5 +s:300 15,7 17,7 -15,7 -17,7 -16,7 +s:300 15,7 17,7 -15,7 -17,7 16,7 +n:450 14,7 31,7 33,7 18,7 -14,7 -31,7 -33,7 -18,7 +R:630 1,3 16,3 -1,3 -16,3 +A:1350 14,7 31,7 33,7 18,7 -14,7 -31,7 -33,7 -18,7 1,3 16,3 -1,3 -16,3 15,7 17,7 -15,7 -17,7 +k:-1 1,7 16,7 15,7 17,7 -1,7 -16,7 -15,7 -17,7 +# +# A& NFR + +// Cambodian Chess using WinBoard's new engine-defined variant mechanism +Game: cambodian # PN.R.M....SKpn.r.m....sk # makruk +8x8=3 +13 12 8 3 7 8 12 13 +13 12 9 7 4 9 12 13 +p:100 -16,6 -15,5 -17,5 +p:100 16,6 15,5 17,5 +k:-1 1,7 16,7 15,7 17,7 -1,7 -16,7 -15,7 -17,7 -16,10F4 -16,1F0F4 -1,100F4 1,FFFF00F4 +k:-1 1,7 16,7 15,7 17,7 -1,7 -16,7 -15,7 -17,7 16,10F4 16,1F0F4 1,100F4 -1,FFFF00F4 +f:181 15,7 17,7 -15,7 -17,7 16,F4 -16,F4 +q:181 15,7 17,7 -15,7 -17,7 16,F4 -16,F4 +m:181 15,7 17,7 -15,7 -17,7 16,F4 -16,F4 +s:300 15,7 17,7 -15,7 -17,7 -16,7 +s:300 15,7 17,7 -15,7 -17,7 16,7 +b:300 15,7 17,7 -15,7 -17,7 -16,7 +b:300 15,7 17,7 -15,7 -17,7 16,7 +n:450 14,7 31,7 33,7 18,7 -14,7 -31,7 -33,7 -18,7 +R:630 1,3 16,3 -1,3 -16,3 +# +# K& KiN +# M& FifD + +// Ai-Wok using WinBoard's new engine-defined variant mechanism +Game: ai-wok # PN.R...A..SKpn.r...a..sk # makruk +8x8=3 +6 5 3 8 7 3 5 6 +6 5 4 7 8 4 5 6 +p:100 -16,6 -15,5 -17,5 +p:100 16,6 15,5 17,5 +s:300 15,7 17,7 -15,7 -17,7 -16,7 +s:300 15,7 17,7 -15,7 -17,7 16,7 +n:450 14,7 31,7 33,7 18,7 -14,7 -31,7 -33,7 -18,7 +R:630 1,3 16,3 -1,3 -16,3 +A:1350 14,7 31,7 33,7 18,7 -14,7 -31,7 -33,7 -18,7 1,3 16,3 -1,3 -16,3 15,7 17,7 -15,7 -17,7 +k:-1 1,7 16,7 15,7 17,7 -1,7 -16,7 -15,7 -17,7 +# +# A& NFR // Medieval intermediate between Shatranj and FIDE Chess Game: courier 12x8 -6 4 8 5 10 3 7 9 5 8 4 6 -6 4 8 5 10 3 7 9 5 8 4 6 +11 9 5 10 8 3 7 6 10 5 9 11 +11 9 5 10 8 4 7 6 10 5 9 11 p:65 -16,6 -15,5 -17,5 p:65 16,6 15,5 17,5 k:-1 1,7 16,7 15,7 17,7 -1,7 -16,7 -15,7 -17,7 -n:300 14,7 31,7 33,7 18,7 -14,7 -31,7 -33,7 -18,7 -b:366 15,3 17,3 -15,3 -17,3 -R:550 1,3 16,3 -1,3 -16,3 -f:120 15,7 17,7 -15,7 -17,7 +k:-1 1,7 16,7 15,7 17,7 -1,7 -16,7 -15,7 -17,7 e:70 30,7 34,7 -30,7 -34,7 w:100 1,7 16,7 -1,7 -16,7 +f:120 15,7 17,7 -15,7 -17,7 m:280 1,7 16,7 15,7 17,7 -1,7 -16,7 -15,7 -17,7 +n:300 14,7 31,7 33,7 18,7 -14,7 -31,7 -33,7 -18,7 +b:366 15,3 17,3 -15,3 -17,3 +R:550 1,3 16,3 -1,3 -16,3 // The King moves as a Knight, and vice versa Game: knightmate @@ -438,6 +518,8 @@ Q:950 1,3 16,3 15,3 17,3 -1,3 -16,3 -15,3 -17,3 f:450 13,FFFFF207 29,F207 46,F207 47,10207 49,10207 50,11207 35,11207 19,1207 -13,1207 -29,FFFF1207 -46,FFFF1207 -47,FFFF0207 -49,FFFF0207 -50,FFFEF207 -35,FFFEF207 -19,FFFFF207 A:825 15,3 17,3 -15,3 -17,3 14,7 31,7 33,7 18,7 -14,7 -31,7 -33,7 -18,7 C:875 1,3 16,3 -1,3 -16,3 14,7 31,7 33,7 18,7 -14,7 -31,7 -33,7 -18,7 +# +# F& aflafrKafraflKafafsKafsafK // Cylinder Chess (WinBoard / XBoard legality testing should be off toplay this!) Game: cylinder @@ -451,6 +533,13 @@ n:350 14,107 31,107 33,107 18,107 -14,107 -31,107 -33,107 -18,107 b:450 15,103 17,103 -15,103 -17,103 R:525 1,103 16,3 -1,103 -16,3 Q:1150 1,103 16,3 15,103 17,103 -1,103 -16,3 -15,103 -17,103 +# +# P& fmWfceoFifmnD +# N& oN +# B& oB +# R& oR +# Q& oQ +# K& oK // Berolina Chess. In WinBoard 4.3.15 you can play this with legality testing switched off Game: berolina @@ -464,6 +553,8 @@ n:259 14,7 31,7 33,7 18,7 -14,7 -31,7 -33,7 -18,7 b:296 15,3 17,3 -15,3 -17,3 R:444 1,3 16,3 -1,3 -16,3 Q:851 1,3 16,3 15,3 17,3 -1,3 -16,3 -15,3 -17,3 +# +# P& fmFfceWifmnA // Modern variant with four new pieces in randomly chosen setup on 8x8 board Game: super @@ -554,6 +645,10 @@ A:875 15,3 17,3 -15,3 -17,3 14,7 31,7 33,7 18,7 -14,7 -31,7 -33,7 -18,7 k:-1 1,34 -1,34 1,7 -1,7 16,7 15,7 17,7 -16,7 -15,7 -17,7 k:-1 1,34 -1,1034 1,7 -1,7 16,7 15,7 17,7 -16,7 -15,7 -17,7 l:530 15,3 17,3 -15,3 -17,3 32,7 -32,7 2,7 -2,7 +# +# e WA +# c FAD +# l BD Game: fairy/Clobberers-FIDE # P.....EAC....LKpnbrq.........k 8x8 @@ -571,6 +666,10 @@ Q:950 1,3 16,3 15,3 17,3 -1,3 -16,3 -15,3 -17,3 k:-1 1,34 -1,1034 1,7 -1,7 16,7 15,7 17,7 -16,7 -15,7 -17,7 k:-1 1,34 -1,34 1,7 -1,7 16,7 15,7 17,7 -16,7 -15,7 -17,7 l:530 15,3 17,3 -15,3 -17,3 32,7 -32,7 2,7 -2,7 +# +# E WA +# C FAD +# L BD Game: fairy/FIDE-Nutters # PNBRQ................Kp...........h.t.c...uk 8x8 @@ -587,6 +686,11 @@ u:400 31,7 33,7 14,7 18,7 1,7 -1,7 -16,7 -15,7 -17,7 C:935 16,3 1,3 -1,3 14,7 31,7 33,7 18,7 15,7 17,7 -16,7 -15,7 -17,7 k:-1 1,34 -1,34 1,7 -1,7 16,7 15,7 17,7 -16,7 -15,7 -17,7 t:485 16,3 1,3 -1,3 -16,7 -15,7 -17,7 +# +# h vNF +# t fsRbWbF +# c fsRbWfhNF +# u fhNbsWbF Game: fairy/Nutters-FIDE # P...........H.T.C...UKpnbrq................k 8x8 @@ -603,6 +707,11 @@ R:500 16,3 -16,3 -1,3 1,3 Q:950 1,3 16,3 15,3 17,3 -1,3 -16,3 -15,3 -17,3 k:-1 1,34 -1,34 1,7 -1,7 16,7 15,7 17,7 -16,7 -15,7 -17,7 t:485 -16,3 1,3 -1,3 16,7 15,7 17,7 +# +# H vNF +# T fsRbWbF +# C fsRbWfhNF +# U fhNbsWbF Game: fairy/Clobberers-Nutters # P.....EAC....L.......Kp...........h.t.c...uk 8x8 @@ -620,6 +729,14 @@ C:935 16,3 1,3 -1,3 14,7 31,7 33,7 18,7 15,7 17,7 -16,7 -15,7 -17,7 k:-1 1,34 -1,1034 1,7 -1,7 16,7 15,7 17,7 -16,7 -15,7 -17,7 t:485 16,3 1,3 -1,3 -16,7 -15,7 -17,7 k:-1 1,34 -1,34 1,7 -1,7 16,7 15,7 17,7 -16,7 -15,7 -17,7 +# +# h vNF +# t fsRbWbF +# c fsRbWfhNF +# u fhNbsWbF +# E WA +# C FAD +# L BD Game: fairy/Nutters-Clobberers # P...........H.T.C...UKp.....eac....l.......k 8x8 @@ -637,6 +754,14 @@ A:875 15,3 17,3 -15,3 -17,3 14,7 31,7 33,7 18,7 -14,7 -31,7 -33,7 -18,7 k:-1 1,34 -1,34 1,7 -1,7 16,7 15,7 17,7 -16,7 -15,7 -17,7 t:485 -16,3 1,3 -1,3 16,7 15,7 17,7 k:-1 1,34 -1,1034 1,7 -1,7 16,7 15,7 17,7 -16,7 -15,7 -17,7 +# +# H vNF +# T fsRbWbF +# C fsRbWfhNF +# U fhNbsWbF +# e WA +# c FAD +# l BD Game: fairy/FIDE-Rookies # PNBRQ................Kp.............w.mh.s.k 8x8 @@ -650,9 +775,14 @@ b:350 15,3 17,3 -15,3 -17,3 R:500 16,3 -16,3 -1,3 1,3 Q:950 1,3 16,3 15,3 17,3 -1,3 -16,3 -15,3 -17,3 s:400 16,843 1,843 -1,843 -16,843 -M:935 16,3 1,3 -1,3 14,7 31,7 33,7 18,7 15,7 17,7 -16,7 -15,7 -17,7 +M:935 16,3 1,3 -1,3 14,7 31,7 33,7 18,7 -16,3 -14,7 -31,7 -33,7 -18,7 h:480 15,7 17,7 -15,7 -17,7 2,7 32,7 -2,7 -32,7 3,7 48,7 -3,7 -48,7 k:-1 1,34 -1,34 1,7 -1,7 16,7 15,7 17,7 -16,7 -15,7 -17,7 +# +# w WD +# h HFD +# s W4 +# m RN Game: fairy/Rookies-FIDE # P.............W.MH.S.Kpnbrq................k 8x8 @@ -664,11 +794,16 @@ w:310 1,7 16,7 -1,7 -16,7 2,7 32,7 -2,7 -32,7 n:325 14,7 31,7 33,7 18,7 -14,7 -31,7 -33,7 -18,7 b:350 15,3 17,3 -15,3 -17,3 s:400 16,843 1,843 -1,843 -16,843 -M:935 -16,3 1,3 -1,3 -14,7 -31,7 -33,7 -18,7 -15,7 -17,7 16,7 15,7 17,7 +M:935 -16,3 1,3 -1,3 -14,7 -31,7 -33,7 -18,7 16,3 14,7 31,7 33,7 18,7 R:500 16,3 -16,3 -1,3 1,3 Q:950 1,3 16,3 15,3 17,3 -1,3 -16,3 -15,3 -17,3 h:480 15,7 17,7 -15,7 -17,7 2,7 32,7 -2,7 -32,7 3,7 48,7 -3,7 -48,7 k:-1 1,34 -1,34 1,7 -1,7 16,7 15,7 17,7 -16,7 -15,7 -17,7 +# +# W WD +# H HFD +# S W4 +# M RN Game: fairy/Clobberers-Rookies # P.....EAC....L.......Kp.............w.mh.s.k 8x8 @@ -682,10 +817,18 @@ c:480 15,7 17,7 -15,7 -17,7 32,7 -32,7 2,7 -2,7 30,7 34,7 -30,7 -34,7 l:530 15,3 17,3 -15,3 -17,3 32,7 -32,7 2,7 -2,7 A:875 15,3 17,3 -15,3 -17,3 14,7 31,7 33,7 18,7 -14,7 -31,7 -33,7 -18,7 s:400 16,843 1,843 -1,843 -16,843 -M:935 16,3 1,3 -1,3 14,7 31,7 33,7 18,7 15,7 17,7 -16,7 -15,7 -17,7 +M:935 16,3 1,3 -1,3 14,7 31,7 33,7 18,7 -16,3 -14,7 -31,7 -33,7 -18,7 h:480 15,7 17,7 -15,7 -17,7 2,7 32,7 -2,7 -32,7 3,7 48,7 -3,7 -48,7 k:-1 1,34 -1,1034 1,7 -1,7 16,7 15,7 17,7 -16,7 -15,7 -17,7 k:-1 1,34 -1,34 1,7 -1,7 16,7 15,7 17,7 -16,7 -15,7 -17,7 +# +# E WA +# C FAD +# L BD +# w WD +# h HFD +# s W4 +# m RN Game: fairy/Rookies-Clobberers # P.............W.MH.S.Kp.....eac....l.......k 8x8 @@ -697,12 +840,20 @@ w:310 1,7 16,7 -1,7 -16,7 2,7 32,7 -2,7 -32,7 e:320 30,7 34,7 -30,7 -34,7 16,7 -16,7 1,7 -1,7 l:530 15,3 17,3 -15,3 -17,3 32,7 -32,7 2,7 -2,7 s:400 16,843 1,843 -1,843 -16,843 -M:935 -16,3 1,3 -1,3 -14,7 -31,7 -33,7 -18,7 -15,7 -17,7 16,7 15,7 17,7 +M:935 -16,3 1,3 -1,3 -14,7 -31,7 -33,7 -18,7 16,3 14,7 31,7 33,7 18,7 c:480 15,7 17,7 -15,7 -17,7 32,7 -32,7 2,7 -2,7 30,7 34,7 -30,7 -34,7 A:875 15,3 17,3 -15,3 -17,3 14,7 31,7 33,7 18,7 -14,7 -31,7 -33,7 -18,7 h:480 15,7 17,7 -15,7 -17,7 2,7 32,7 -2,7 -32,7 3,7 48,7 -3,7 -48,7 k:-1 1,34 -1,34 1,7 -1,7 16,7 15,7 17,7 -16,7 -15,7 -17,7 k:-1 1,34 -1,1034 1,7 -1,7 16,7 15,7 17,7 -16,7 -15,7 -17,7 +# +# W WD +# H HFD +# S W4 +# M RN +# e WA +# c FAD +# l BD // Great Shatranj: modern variant with range-two leapers replacing sliders, on 10x8 board. // Must be played with legality testing off in XBoard 4.4.0. @@ -720,5 +871,54 @@ s:280 1,7 16,7 15,7 17,7 -1,7 -16,7 -15,7 -17,7 g:640 1,7 16,7 -1,7 -16,7 2,7 -2,7 32,7 -32,7 15,7 17,7 -15,7 -17,7 30,7 34,7 -30,7 -34,7 h:640 14,7 31,7 33,7 18,7 -14,7 -31,7 -33,7 -18,7 15,7 17,7 -15,7 -17,7 30,7 34,7 -30,7 -34,7 m:640 14,7 31,7 33,7 18,7 -14,7 -31,7 -33,7 -18,7 1,7 16,7 -1,7 -16,7 2,7 -2,7 32,7 -32,7 +# +# P& fmWfcF +# E& FA +# W& WD +# G& KAD +# H& NAF +# M& NWD + +// Charge of the Light Brigade +Game: light-brigade # PNBRQKpnbrqk # nocastle +8x8 +0 7 0 7 3 0 7 0 +4 4 4 4 3 4 4 4 +p:74 -16,24 -16,6 -15,5 -17,5 +p:74 16,24 16,6 15,5 17,5 +k:-1 1,7 16,7 15,7 17,7 -1,7 -16,7 -15,7 -17,7 +n:444 14,7 31,7 33,7 18,7 -14,7 -31,7 -33,7 -18,7 +b:400 15,3 17,3 -15,3 -17,3 +R:500 1,3 16,3 -1,3 -16,3 +Q:851 1,3 16,3 15,3 17,3 -1,3 -16,3 -15,3 -17,3 + +// King of the Hill (King MUST be #3 and have value -2 to trigger hill eval) +Game: king-of-the-hill # PNBRQKpnbrqk # fairy +8x8 +6 4 5 7 3 5 4 6 +6 4 5 7 3 5 4 6 +p:66 -16,24 -16,6 -15,5 -17,5 +p:66 16,24 16,6 15,5 17,5 +k:-2 1,34 -1,34 1,7 16,7 15,7 17,7 -1,7 -16,7 -15,7 -17,7 +n:259 14,7 31,7 33,7 18,7 -14,7 -31,7 -33,7 -18,7 +b:296 15,3 17,3 -15,3 -17,3 +R:444 1,3 16,3 -1,3 -16,3 +Q:851 1,3 16,3 15,3 17,3 -1,3 -16,3 -15,3 -17,3 + +// Bifurcator Chess +Game: bifurcator # PNBRQKpnbrqk # fairy +8x8 +6 4 5 7 3 5 4 6 +6 4 5 7 3 5 4 6 +p:66 -16,24 -16,6 -15,5 -17,5 +p:66 16,24 16,6 15,5 17,5 +k:-1 1,34 -1,34 1,7 16,7 15,7 17,7 -1,7 -16,7 -15,7 -17,7 +n:259 14,7 31,7 33,7 18,7 -14,7 -31,7 -33,7 -18,7 +b:370 15,3 17,3 -15,3 -17,3 15,1FCB8 17,1CB8 -15,1CB8 -17,1FCB8 15,FFFF0CB8 17,10CB8 -15,FFFF0CB8 -17,10CB8 +R:518 1,3 16,3 -1,3 -16,3 1,10CB8 16,1FCB8 -1,10CB8 -16,1FCB8 1,FFFF0CB8 16,1CB8 -1,FFFF0CB8 -16,1CB8 +Q:851 1,3 16,3 15,3 17,3 -1,3 -16,3 -15,3 -17,3 +# +# B& BtgabyabsB +# R& RtgabyabsR // End of game file