Get rid of redundant "barebones" flag, essentially used as synonym for "XSHOGI".
[gnushogi.git] / gnushogi / rawdsp.c
index 4225799..a375813 100644 (file)
@@ -65,7 +65,7 @@ void Raw_UpdateDisplay(short f, short t, short redraw, short isspec);
 void
 Raw_ClearScreen(void)
 {
-    if (!barebones && !XSHOGI)
+    if (!XSHOGI)
         printf("\n");
 }
 
@@ -73,10 +73,8 @@ Raw_ClearScreen(void)
 void
 Raw_ShowPrompt(void)
 {
-    if (!barebones && !XSHOGI)
-    {
+    if (!XSHOGI)
         fputs("\nYour move is? ", stdout);
-    }
 }
 
 
@@ -89,11 +87,8 @@ Raw_ShowCurrentMove(short pnt, short f, short t)
 void
 Raw_ShowDepth(char ch)
 {
-    if (!barebones && !XSHOGI)
-    {
-        printf("Depth= %d%c ", Sdepth, ch);
-        printf("\n");
-    }
+    if (!XSHOGI)
+        printf("Depth= %d%c \n", Sdepth, ch);
 }
 
 
@@ -544,15 +539,11 @@ Raw_OutputMove(void)
         goto nomove;
 
     if (XSHOGI)
-    {
         /* add remaining time in milliseconds to xshogi */
         printf("%d. ... %s %ld\n", ++mycnt1, mvstr[0],
                (TimeControl.clock[player] - et) * 10);
-    }
     else
-    {
         printf("%d. ... %s\n", ++mycnt1, mvstr[0]);
-    }
 
  nomove:
     if ((root->flags & draw) || (root->score == -(SCORE_LIMIT + 999))
@@ -597,28 +588,18 @@ Raw_OutputMove(void)
 
  summary:
     if (root->flags & draw)
-    {
         fputs("Drawn game!\n", stdout);
-    }
     else if (root->score == -(SCORE_LIMIT + 999))
-    {
         printf("%s mates!\n", ColorStr[opponent]);
-    }
     else if (root->score == (SCORE_LIMIT + 998))
-    {
         printf("%s mates!\n", ColorStr[computer]);
-    }
 #ifdef VERYBUGGY
-    else if (!barebones && (root->score < -SCORE_LIMIT))
-    {
+    else if (!XSHOGI && (root->score < -SCORE_LIMIT))
         printf("%s has a forced mate in %d moves!\n",
                ColorStr[opponent], SCORE_LIMIT + 999 + root->score - 1);
-    }
-    else if (!barebones && (root->score > SCORE_LIMIT))
-    {
+    else if (!XSHOGI && (root->score > SCORE_LIMIT))
         printf("%s has a forced mate in %d moves!\n",
                ColorStr[computer], SCORE_LIMIT + 998 - root->score - 1);
-    }
 #endif /* VERYBUGGY */
 }